Kom baby kom! :)

Eldorado

Forumet er livet
Nå er det ca to uker igjen til termin dato, og jeg er utålmodig. Denne uka har morgenkvalmen kommet tilbake, jeg får ikke til å sove, og bekkenet krangler som aldri før. I tillegg har jeg fått utslett over halve kroppen da, som klør noe vannvittig! :/

I dag har jeg hatt masse murringer, og noen tak bak i ryggen. Men trooor dessverre det kanskje kan være tegn på omgangssyke? Det er vel noe som går for tiden etter hva jeg har sett på facebook..

Dessuten så lurer jeg på, siden forrige fødsel tok så lang tid.. burde jeg beregne god tid denne gangen også? Ser mange på generelt hadde stikk motsatt andre fødselen. Min søster skal være med, og hun må komme helt fra Hamar nemmelig.. :)
 
Det er ingen fasit på hvordan det skjer med andre fødsel som første, så jeg hadde ikke lagt noe mer til grunn for der ;)

Men jeg hadde ringt HS i morgen for kløen. Legevakten, i alle fall her nede, kan ikke gjøre en drit med sånne ting.
 
Jeg skal på føden for kontroll og vurdering i morgen. Ringte inn til de i stad, og da var jordmødrene jeg snakket med helt sikre på at det var svangerskapskløe jeg hadde, siden det hadde kommet så seint ut i svangerskapet.

Skal vel ta blodprøver osv da.. litt spent på den "vurderingen" :) Prøvd å ringe fastlegen, men han var ikke tilstede, å ringe helstestasjonen er bare tull, for jeg blir bare henvist til føden uansett. :)
 
Ingen erfaring med kløe i svangerskapet, men så godt at du får skikkelig sjekk og oppfølging. Husk å gi oss en update. :)

Du, btw, så fint navn til lillebror. <3
 
Ja, skal gi dere en oppdatering i morgen da vi er hjemme igjen :o)

Mest sannsynelig så er det nok ikke den farlige typen svangerskapskløe, men irriterende nok er det allikevel :) Hadde selvfølgelig vært morsomt om lillebroren kom denne helga da! Hehe :o)

Tusen takk!! Jeg syns også det er veldig fint, og at det passer fint sammen med navnet Julie :)
 
Jeg var på føden i dag, og jeg fikk beskjed om at jeg hadde sv.sk. kløe i hvertfall, men mest sannsynelig ikke noen farlig type, da de ofte kommer tidligere i svangerskapet.

Fikk ikke noe utslag på urinprøvene, men tok blodprøver som er sendt til ullevaal. Så da får man bare vente på svaret av dem :) Ellers har jeg fått resept på piller og krem jeg skal ta ut svangerskapet.. æææsj, jeg som er så dårlig til å ta piller da. :(
 
Back
Topp