kom an jenter

• Trådstarter Trådstarter !!
  • Opprettet Opprettet

!!

Forumet er livet
VIP
Stja denne fra januar 11 forumet, og tenkte vi også kunne ta denne testen for å bli ENDA bedre kjent[:D]

1. hvor lenge har du vært medlem på babyverden?
2. hvilken del av landet kommer du fra?
3. favorittmat?
4. drømmeferie?
5. frisør eller hjemmefarge/klipp?
6. bøker eller film?
7. favorittbok/film?
8. fineste tingen i hjemmet ditt?
9. ditt stolteste øyeblikk?
10. ditt pinligste øyeblikk?
11. hva savner du mest ved å være gravid?
12. hva liker du mest ved å være gravid?
13. åssen mamma er du/skal du bli?
14. "drømmemannen"? (kjendis el)
15. åssen bil kjører du?

Sleng dere med[:)]

ORIGINAL: mamma til leah

Stja denne fra januar 11 forumet, og tenkte vi også kunne ta denne testen for å bli ENDA bedre kjent[:D]

1. hvor lenge har du vært medlem på babyverden? Siden 2008
2. hvilken del av landet kommer du fra? vestlandet, sogn og fjordane
3. favorittmat? hjemmelaga potetstappe og pølser[8|][:D]
4. drømmeferie? båt til caribien
5. frisør eller hjemmefarge/klipp? begge deler, farger ofte hjemme, men klipper alltid hos frisør[:)] betemoren min er frisør så eg får alt gratis der[:D], også begynner eg selv som lærling på lørdag[:D] så da blir det vel enda mere farging, klipping og sliting på håret mitt[8D]
6. bøker eller film? liker ikkje å lese, så må bli film
7. favorittbok/film? åh, det vet eg ikkje...er veldig glad i romantisk komedie[X(]
8. fineste tingen i hjemmet ditt? det må bli lysestakene mine fra casa, LEKKRE[:D]
9. ditt stolteste øyeblikk? da eg var blitt mamma for første gang. ville vise henne frem til alle[:)] 
10. ditt pinligste øyeblikk? det er så mangen![8D] Men det må være fra d eg var barn, og var i bursdag! hadde flasketuten peker på , og eg prompa så høyt at det smalt i gulvet[8D] gjett om eg hører om den historia enda da[&:][:D]*ler*
11. hva savner du mest ved å være gravid? all spenninga rundt, hva det var, hvem hun lignet på osv[:D]
13. åssen mamma er du/skal du bli? skal bli som min egen mor(nesten[8D]) ei mamma med masse kjærlighet, som gir det en trenger, viser at en bryr seg, og det å bare være der for barnet sitt[:)] Også hører eg stadig fra alle, nå må du ikkje gi etter, hun kommer jo til å bli bortskjemt![8D] 
14. "drømmemannen"? (kjendis el) Mannen MIN[:D] Kjekk mann, som er veldig handy av seg, jobber og står virkelig på! Vil det beste for alle!
15. åssen bil kjører du? en wv touran, fekk den i gave av mannen[:D] sÅ eg klager ikkje[8D]
 men drømmebilen min er en Audi A3[:D] og den må være rs blåååå[:)] (skal bli konebilen min en vakker dag eg vinner i lotto[:D])

Fra starten av desember 2007. Testet positivt med Eliah 24.11.2007 eller no[:)]
Rogaland, Haugesund 
3. favorittmat?
Hmm, det er mye! Luksusmat er alltid godt! Sånn som kamskjell, indrefilèt+++. Ellers: taco kanskje?  
4. drømmeferie?
Maldivene
Frisør 
6. bøker eller film?
Film!!!!!
7. favorittbok/film?
Det er mange! Men akkurat nå: Twilight-filmene kanskje? Og Sex og Singelliv[:D]
Gubben og Eliah[:)] 
Da jeg fikk Eliah opp på brystet for første gang
Kommer ikke på noe akkurat nå.
Energien!! 
Følelsen av hva som skjer. Tenke på at vi faktisk skal få lov til å bli foreldre til en gullunge til![:)] Gleder me også til magen kommer.. 
13. åssen mamma er du/skal du bli?
Jeg er en omtenksom mamma som gir mye kjærlighet. Kanskje litt for mye hønemor til tider. Jeg setter Eliah foran meg selv ALLTID!
Oooh, det er mange flottiser da! Han i One three hill, han i prison break, flere av kjekkasene som spiller i Greys+++++[8D] 
15. åssen bil kjører du?
Ford Mondeo. Men kjøper oss ny bil etter bryllupet. Mulig det blir en     Opel Zafira.

Hehe, jeg synes det er litt morsomt med sånn her, jeg [:)]

i ca tre måneder
Lofoten/Tromsø
3. favorittmat?
Ååå - sushi kanskje? Eller lam! Eller mango! Eller... eller... *sikle*
4. drømmeferie?
Med familien til en hyggelig liten by ved middelhavet et sted...
Frisør!
6. bøker eller film?
Bøker, uten tvil! Selv om jeg liker filmer også...
7. favorittbok/film?
Ringenes Herre, kanskje? Eller Harry Potter? Eller "En by som Alice", eller "Min afrikanske farm" av Karen Blixen, eller Agatha Christies bøker om Miss Marple? Liker så mange bøker, jeg...
Ungen min [;)] Ellers er det vel kunsten på veggene...
Da jeg fødte lillemor! Har aldri vært så ekstatisk noengang!
Jeg har selektiv hukommelse, så denslags husker jeg ikke...
Energien min, og brie!
Magen, og sparkene [;)]
13. åssen mamma er du?
Kosete og trygg!!
Hugh Jackman
15. åssen bil kjører du?
Gammel Subaru Legacy sedan fra forrige århundre...

1. hvor lenge har du vært medlem på babyverden?  Okt. 2006
2. hvilken del av landet kommer du fra? Nordnorge
3. favorittmat?  Pizza, taco, nachos.. den sorten ;)
4. drømmeferie?    strandferie med familien :)
5. frisør eller hjemmefarge/klipp?  Frisør OG hjemme :P Alt etter hva lommeboka tilsier ;)
6. bøker eller film?   Begge deler :)
7. favorittbok/film?  Twilight sagaen
8. fineste tingen i hjemmet ditt?   tegninger fra barna mine
10. ditt pinligste øyeblikk?   da jeg fikk mensen ute og blødde ut et helt trappetrinn :S
11. hva savner du mest ved å være gravid?    bevegelsene i magen <3
12. hva liker du mest ved å være gravid?  fåreløpig ikke mye :S
13. åssen mamma er du/skal du bli?  en som liker regler og rutiner. Samtidig som barna får all den kjærlighet de trenger.
15. åssen bil kjører du?   Opel vectra b stv.

1. hvor lenge har du vært medlem på babyverden? februar 2011
2. hvilken del av landet kommer du fra? vestfold, østlandet
3. favorittmat? taco, pita, laks, mm=)
4. drømmeferie? samme hvor, så lenge hele familien er med
5. frisør eller hjemmefarge/klipp? farge hjemme men klipp hos frisør
6. bøker eller film? film
7. favorittbok/film? triologien til stig larsson med jenta som lekte med ilden
8. fineste tingen i hjemmet ditt? samboer`n
9. ditt stolteste øyeblikk? da jeg fikk være med på fødselen til mine tantebarn
10. ditt pinligste øyeblikk? da jeg mista bikinien i sommerland i bø
11. hva savner du mest ved å være gravid? energien
12. hva liker du mest ved å være gravid? høre hjertelyden, se magen vokser, merke alle forandringene i kroppen
13. åssen mamma er du/skal du bli? streng, men kosete og kjærlig
14. "drømmemannen"? (kjendis el) si det
15. åssen bil kjører du?
volvo v40

1. hvor lenge har du vært medlem på babyverden? Alt for lenge, troor det er fra mai 2006[:-]
2. hvilken del av landet kommer du fra? Akershus/skedsmo
3. favorittmat? For tiden, ingen[8|][&o]
4. drømmeferie? En laaang tur i USA, vet ikke helt hvor[8D]
5. frisør eller hjemmefarge/klipp? Alt etter hva lommeboken sier, farging hjemme, klipp hos frisøren[&:]
6. bøker eller film? Film og serier...[:-]
7. favorittbok/film? Ingen for tiden
8. fineste tingen i hjemmet ditt? Bildene av ungene[:)]
9. ditt stolteste øyeblikk? Når jeg fødte mine to små.[:D]
10. ditt pinligste øyeblikk? Når jeg sto og pratet litt med en barnepleier så bare rant blodet ut av midt i korridoren. Hadde på meg "bleia" altså[:-]
11. hva savner du mest ved å være gravid? Ingenting...Må innrømme; skjønte ikke helt dette spørsmålet..[8|]
12. hva liker du mest ved å være gravid? Akkurat nå ingenting, men gleder meg til å kjenne bevegelser[8D][:D]
13. åssen mamma er du/skal du bli? Streng, men snill...Veldig vinglepetter...[:-]
14. "drømmemannen"? (kjendis el) Hmmmm...Tror ikke det er noen for øyeblikket...Men han Nick Stokes i CSI LV og han Tony DiNozzo i NCSI er jo ganske så hotte da[8D]
15. åssen bil kjører du? en RØD Renault Laguna stasjonsvogn...Rødtoppen min[8D][:-][8|]

1. hvor lenge har du vært medlem på babyverden? I 2 år

2. hvilken del av landet kommer du fra? Rogaland/jæren

3. favorittmat? Sjømat, fisk spesielt!

4. drømmeferie? Å komme seg på en bryllupsreise med mannen hadde vært midt i plinken, men om det skjer? Ja, det er en annen historie [8D]

5. frisør eller hjemmefarge/klipp? Klipp hos frisør, farge hjemme

6. bøker eller film? For et vanskelig sp.mål, kommer an på.

7. favorittbok/film? Harry Potter [:D]

8. fineste tingen i hjemmet ditt? Alle familebildene/bilder av barna mine

9. ditt stolteste øyeblikk? Da jeg giftet meg med mannen min, og alle barna selvsagt

10. ditt pinligste øyeblikk? Har hatt mange, men det var nok når jeg hørte på musikk på bussen, og følte for å slippe en rolig due, eller to. Vel når jeg skulle av bussen var det mange som snudde seg og stirret på meg, så de har kanskje ikke vært så rolige som jeg først anntok [8D]

11. hva savner du mest ved å være gravid? Kjenne liv, se magen vokse, ultralyd, og all spenningen rundt det

12. hva liker du mest ved å være gravid? Ingenting til nå!

13. åssen mamma er du/skal du bli? Jeg er en streng, men rettferdig mamma, og omsorgsfull ovenfor ungene mine..

14. "drømmemannen"? (kjendis el) Max Cavalera og mannen min..[:D]

15. åssen bil kjører du? Jeg og bil = dårlig kombinasjon. Har ikke serfikatet, men har prøvekjørt i en Volvo
V70

1. hvor lenge har du vært medlem på babyverden? April 2008
2. hvilken del av landet kommer du fra? Sørlandet
3. favorittmat? Jeg vet ikke... jeg er dårlig matperson... kyllingsalat med gresk dressing kanskje? UTEN SAND!!! [8D]
4. drømmeferie? utlandet...
5. frisør eller hjemmefarge/klipp? FRISØR!!! Jeg har gjort nok hjemme..
6. bøker eller film? Jeg har ikke orket lese noe særlig etter at synet mitt endret seg.. Men egentlig foretrekker jeg bøker. Men nå blir det mest film..
7. favorittbok/film? Oi. Favorittbok: Huset med den blinde glassverandaen. / K-pax
8. fineste tingen i hjemmet ditt? TULLA!! :D
9. ditt stolteste øyeblikk? Da jeg hadde født tulla!
10. ditt pinligste øyeblikk? Da jeg drakk meg så full på en konsulenttur at mannen min måtte kjøre 12 mil for å hente meg hjem for jeg var så dårlig at jeg klarte ikke ta bussen...
11. hva savner du mest ved å være gravid? svært lite. Er ikke noe jeg egentlig savner.
12. hva liker du mest ved å være gravid? god unnskyldning for shopping :p
13. åssen mamma er du/skal du bli? jeg tror jeg er veldig tilknyttet mamma, som prøver å sette tydelige grenser. Samtidig er jeg veldig opptatt av å lese barnet mitt.
14. "drømmemannen"? (kjendis el) Matt Bellamy eller Craig Olejnik :p
15. åssen bil kjører du? Audi A6 stv

1. hvor lenge har du vært medlem på babyverden? ble medlem i desember 2007
2. hvilken del av landet kommer du fra? Hedmark
3. favorittmat? taco, grillmat
4. drømmeferie? hmmm, vanskelig, litt øde øy
5. frisør eller hjemmefarge/klipp? frisør
6. bøker eller film? film og bøker egentlig, blitt veldig glad i å lese krimbøker, men går mest i filmer da
7. favorittbok/film? krimbøker, jo nesbø er bra. film, det er jo så mange. klarer ikke å velge en, men elsker action
8. fineste tingen i hjemmet ditt? rommet til emma[8D]
9. ditt stolteste øyeblikk? når jeg fødte emma
10. ditt pinligste øyeblikk? uff, alt for mange[8D]
11. hva savner du mest ved å være gravid? ha vinkveldene mine med venninnene mine[:-] litt tragisk, men man savner sånt når man ikke kan gjøre det.
12. hva liker du mest ved å være gravid? alle tankene og følelsene man får
13. åssen mamma er du/skal du bli? er ikke noe hønemamma, viktigste erat vi har det bra og morsomt og at ungene får en tryg og god oppvekst.
14. "drømmemannen"? (kjendis el) er jo så mange snasene menn der ute, men han nye i true blood er flate meg sexy[:D]
15. åssen bil kjører du? volvo

1. hvor lenge har du vært medlem på babyverden? siden 1.03.09
2. hvilken del av landet kommer du fra? Nordland
3. favorittmat? Hmm, Pannekaker, kylling med ris og karrisaus og mye annet godt
4. drømmeferie?  Tyrkia er mitt ferie sted
5. frisør eller hjemmefarge/klipp?  Jeg klipper meg hos frisør og farger det hjemme[:-]
6. bøker eller film? Film
7. favorittbok/film? Det er mange favoritt filmer, men Boka baby eller ikke var veldig bra
8. fineste tingen i hjemmet ditt? Sofaen[8D]
9. ditt stolteste øyeblikk? Da jeg ble tante for første gang
10. ditt pinligste øyeblikk? Jeg aner ikke
11. hva savner du mest ved å være gravid? Nå når festivalene starter så savner jeg alkoholen, selv om jeg nesten aldri drakk alkohol før jeg ble gravid.
12. hva liker du mest ved å være gravid? Å se babyen på ul [:-] altså jeg kjenner jo ingen ting enda så da må det bli Ultralyden, skulle ønske jeg fikk se knøttet oftere [:D]
13. åssen mamma er du/skal du bli? Håper og bli en bra mamma, som er omsorgsfull og ikke stapper i ungen mye godis[8D]
14. "drømmemannen"? (kjendis el) Jeg har ingen drømmemann foruten om sambo
15. åssen bil kjører du? Har ikke bil atm, men jobber på spreng for og få kjøpt 1 

1. hvor lenge har du vært medlem på babyverden? Siden 2008
2. hvilken del av landet kommer du fra? vestlandet, sogn og fjordane
3. favorittmat? hjemmelaga potetstappe og pølser[8|][:D]
4. drømmeferie? båt til caribien
5. frisør eller hjemmefarge/klipp? begge deler, farger ofte hjemme, men klipper alltid hos frisør[:)] betemoren min er frisør så eg får alt gratis der[:D], også begynner eg selv som lærling på lørdag[:D] så da blir det vel enda mere farging, klipping og sliting på håret mitt[8D]
6. bøker eller film? liker ikkje å lese, så må bli film
7. favorittbok/film? åh, det vet eg ikkje...er veldig glad i romantisk komedie[X(]
8. fineste tingen i hjemmet ditt? det må bli lysestakene mine fra casa, LEKKRE[:D]
9. ditt stolteste øyeblikk? da eg var blitt mamma for første gang. ville vise henne frem til alle[:)] 
10. ditt pinligste øyeblikk? det er så mangen![8D] Men det må være fra d eg var barn, og var i bursdag! hadde flasketuten peker på , og eg prompa så høyt at det smalt i gulvet[8D] gjett om eg hører om den historia enda da[&:][:D]*ler*
11. hva savner du mest ved å være gravid? all spenninga rundt, hva det var, hvem hun lignet på osv[:D]
13. åssen mamma er du/skal du bli? skal bli som min egen mor(nesten[8D]) ei mamma med masse kjærlighet, som gir det en trenger, viser at en bryr seg, og det å bare være der for barnet sitt[:)] Også hører eg stadig fra alle, nå må du ikkje gi etter, hun kommer jo til å bli bortskjemt![8D] 
14. "drømmemannen"? (kjendis el) Mannen MIN[:D] Kjekk mann, som er veldig handy av seg, jobber og står virkelig på! Vil det beste for alle!
15. åssen bil kjører du? en wv touran, fekk den i gave av mannen[:D] sÅ eg klager ikkje[8D]
 men drømmebilen min er en Audi A3[:D] og den må være rs blåååå[:)] (skal bli konebilen min en vakker dag eg vinner i lotto[:D])

Gubben hadde en rs4 når vi møttes og den var blå. [:)][:)][:)]  
Var lik i fargen som denne og likt stoff inni bilen, bare at det var ikke en 2007 mod.
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23152268
Me like.[;)]

1. hvor lenge har du vært medlem på babyverden? siden 2007
2. hvilken del av landet kommer du fra? Møre og Romsdal, nærmere sagt Ålesund
3. favorittmat? wok, kylling salat og risotto
4. drømmeferie? ta med hele familien til Disneyworld, og roadtrip rundt om i USA
5. frisør eller hjemmefarge/klipp? frisør, siden jeg har asiatisk hår
7. favorittbok/film? The Boondock Saints
8. fineste tingen i hjemmet ditt? tv, og kjøkkeninnredningen
9. ditt stolteste øyeblikk? da jeg fikk holde barna for første gang, att jeg er så heldig å kan bli mamma
10. ditt pinligste øyeblikk? da jeg gik på VGS, og greide å smelle døren i ansiktet på meg selv, fordi han jeg var forelsket i kom bort til meg...
11. hva savner du mest ved å være gravid? kosestunden med magen, og følge utviklingen til huleboeren,spenningen rundt graviditeten..
13. åssen mamma er du/skal du bli? snille og omtenksom, men er veldig klar på grensesetting og hva som er best for barna mine
14. "drømmemannen"? (kjendis el) Morten min
15. åssen bil kjører du? har ikke lappen

Sleng dere med[:)]

1. hvor lenge har du vært medlem på babyverden? Blei vell medlem i 2006 en gang når jeg var gravid for første gang, men det endte med blæremola. Så gikk det vell ca 2 år før jeg blei gravid igjen, så begynte å bruke profilen igjen i 2008.[:)]
2. hvilken del av landet kommer du fra? Nord-Norge.
3. favorittmat? Stekt laks med bakt potet.[:)]
4. drømmeferie? Maldivene.
5. frisør eller hjemmefarge/klipp? Klipper meg hos frisøren men farger håret hjemme.
6. bøker eller film?
7. favorittbok/film?
8. fineste tingen i hjemmet ditt? Den lille prinsen min.[:)]
9. ditt stolteste øyeblikk? Når jeg hørte den lille prinsen min skrike for første gang.[:)]
10. ditt pinligste øyeblikk? hmmm.... vil helst ikke fortelle det. [;)]
11. hva savner du mest ved å være gravid? hmmm...skjønte ikke dette spm helt.[8|]
12. hva liker du mest ved å være gravid? Spenningen.[:)]
13. åssen mamma er du/skal du bli? Håper på å bli en god mamma for barna mine.[:)]
14. "drømmemannen"? (kjendis el) Samboeren min.[:)]
15. åssen bil kjører du? Vi har en mercedes.

1. hvor lenge har du vært medlem på babyverden? Siden 19.02.2007[8D]
2. hvilken del av landet kommer du fra? Vestlandet
3. favorittmat? Veldig mye, alt etter som egentlig.
4. drømmeferie? Et sted med sol og varme, men ikke altfor varmt..[8D]
5. frisør eller hjemmefarge/klipp? Frisør
6. bøker eller film? Film
7. favorittbok/film? Englenes by
8. fineste tingen i hjemmet ditt? En statue som mormoren min lagde like før hun ble syk og døde av kreft[:(]
9. ditt stolteste øyeblikk? Da jeg fikk dattera mi.
10. ditt pinligste øyeblikk? Kommer ikke på et spesielt akkurat nå
11. hva savner du mest ved å være gravid? Magen!
12. hva liker du mest ved å være gravid? Liker meg best når jeg er 6-7 mnd, ikke uggen og ikke altfor stor.
13. åssen mamma er du/skal du bli? Konsekvent og kjærlig
14. "drømmemannen"? (kjendis el) Johnny Depp[;)]
15. åssen bil kjører du? Stasjonsvogn

1. hvor lenge har du vært medlem på babyverden? 5-6 uker
2. hvilken del av landet kommer du fra? Vestlandet
3. favorittmat? hmm å det er så mye!! Men trur det må bli skalldyr ;)
4. drømmeferie? Thailand, Maldivene, USA.
7. favorittbok/film? twilight sagaen,drømmehjerte
9. ditt stolteste øyeblikk? Da jeg ble tante, og når jeg selv fikk vite at jeg skal ha baby:)
10. ditt pinligste øyeblikk? kommer ikke på noe
11. hva savner du mest ved å være gravid Å ha energi å kunne trene!Men satser på at energien kommer tilbake om ike så lenge.
12. hva liker du mest ved å være gravid? Å ha den gode følelsen at det er et liv inni meg som jeg har æren av å kunne bære frem! Er helt utrolig!! :)
13. åssen mamma er du/skal du bli? Jeg skal bli lik min egen mor, omsorgsfull å full av kjærlighet! Jeg vil gi mitt barn en trygg å harmonisk oppvekst!
14. "drømmemannen"? (kjendis el) Min nydelige samboer;)
15. åssen bil kjører du? [/quot Passat..

1. hvor lenge har du vært medlem på babyverden?   siden 2007 september tror jeg
2. hvilken del av landet kommer du fra?  vestlandet.
3. favorittmat? taco
4. drømmeferie? der jeg kan sitte under en parasol og lese en bok i bikini
6. bøker eller film? ja takk begge deler
7. favorittbok/film? film er stekte grønne tomater.
8. fineste tingen i hjemmet ditt? statuen i gangen
9. ditt stolteste øyeblikk? da jeg reiste meg opp i bryllupet og sa til min mann jeg elsker deg, klarer ikke å snakke i forsamlinger selv om det er familie.
10. ditt pinligste øyeblikk? hehe gikk på senteret og nøs så kraftig at jeg tryna og alt innholdet i vesker og i handle posen ble slengt langt bortover..... heldigvis noen gentlemen som hjalp meg..
11. hva savner du mest ved å være gravid?  magen den må kommme
12. hva liker du mest ved å være gravid? endelig begynner den delen av livet.
13. åssen mamma er du/skal du bli? omsorgsfull og støttende men skal være bevist på min rolle.
14. "drømmemannen"? (kjendis el) er gift med han
15. åssen bil kjører du? vw passat stasjonsvogn

Gubben hadde en rs4 når vi møttes og den var blå. [:)][:)][:)]  
Var lik i fargen som denne og likt stoff inni bilen, bare at det var ikke en 2007 mod.
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23152268
Me like.[;)]

*drømme drømme* Det dumme var at vi hadde en a3 på prøve i rs blå, og med alt av utstyr, til og med 4hjuls trekk på den[:D] vi skulle inn å skrive under papir, for sambo hadde sagt at eg skulle få den bilen[:D] 5 min før vi skulle skrive under papira, så ombestemte han seg og vi endte opp med en familiebil wv touran [:D] 

1. hvor lenge har du vært medlem på babyverden? siden 2007, men mest aktiv dette året
2. hvilken del av landet kommer du fra? Nordland
3. favorittmat? Hjemmelaga pizza og pappa sine hjemmelaga kjøttkaker :)
4. drømmeferie? Miami, men Maldivene ser fantastisk ut også da.
6. bøker eller film? Begge deler
7. favorittbok/film? Twilight Sagaen/Filmer som inneholder sang og dans.
8. fineste tingen i hjemmet ditt? Pusekattene mine ;)
9. ditt stolteste øyeblikk? Da jeg fikk jobb i Usa og det var over 1000 søkere.
10. ditt pinligste øyeblikk? Det er jeg usikker på...
11. hva savner du mest ved å være gravid? Engerien og matlysten. Og koselige vinkvelder med venninner.
12. hva liker du mest ved å være gravid? å vite at jeg faktisk skal bli mamma
13. åssen mamma er du/skal du bli? Bestemt, kjærlig, åpen og omsorgsfull
14. "drømmemannen"? (kjendis el) Jo han kjekke svenske vampyren i True Blood ;)
15. åssen bil kjører du? Rav4

1. hvor lenge har du vært medlem på babyverden? 1 mnd ca
2. hvilken del av landet kommer du fra? vestlandet
3. favorittmat? kjøttkaker
4. drømmeferie? thailand eller USA
7. favorittbok/film? avatar
8. fineste tingen i hjemmet ditt? kjærsten min <3
9. ditt stolteste øyeblikk? hmm..
10. ditt pinligste øyeblikk? hmm..
11. hva savner du mest ved å være gravid? nyte en kald pils
12. hva liker du mest ved å være gravid? vite at jeg skal bli mamma <3
13. åssen mamma er du/skal du bli? jeg vil vere streng,men på en god måte, samtidig som at jeg vil vere et forbilde
14. "drømmemannen"? (kjendis el) Heath Ledger *rip*
15. åssen bil kjører du? WV Polo

Back
Topp