"Kollisjon" med vogn

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Storesøster skulle trille vognen litt fort, men krasjet kraftig med en søppelkasse på torget som hun ikke så. Hun ble så lei seg, så både hun og baby gråt om hverandre. Tror baby ble mer redd enn skadet. Men hun fikk seg jo en dult fra vognen stakkars, skjøvet fram og tilbake oppi der.

Tåler de en dult når de ligger i vognen, eller burde jeg tatt henne til legesjekk? Gråten sluttet ganske raskt, og hun sovnet igjen.

Nesten verre med storesøster, som ble redd for lillesøster etter kollisjonen. Hun får så dårlig samvittighet stakkars...

Det har nok gått helt fint. :)
Så lenge hun ikke viser tegn på smerte eller ubehag så vil eg tro hun har det som plummen i egget ;)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Hun ligger jo ganske godt beskyttet oppi der :) hun kvapp sikkert og storesøster fikk seg nok en støkk ja... Men det er sånt som skjer :) jeg har enda dårlig samvittighet for at jeg smalt en dør i hodet på min lillebror så han fikk hjernerystelse.... Var selvsagt ikke med vilje,han stod bak døren så jeg så han ikke.. Han var tre år jeg var 11.. Og dette er jo 20 år siden liksom :) Han husker det ikke,så han bare ler når jeg sier jeg har dårlig samvittighet enda!!

To skjønne gutter 26.06 ❤❤

De tåler mer enn vi tror. Det går nok fint så lenge du ikke ser antydning til plager pga. nakke/ rygg. :)
Fort gjort - desverre.

Mini datt ut av vogna her om dagen. Storebror på tre år som skulle støtte seg på håndtaket. Det gikk heldigvis bra, men fikk oss en støkk. Var på legevakt for sjekk for sikkerhetsskyld. Gråt er et godt tegn på at det har gått bra.

Mini datt ut av vogna her om dagen. Storebror på tre år som skulle støtte seg på håndtaket. Det gikk heldigvis bra, men fikk oss en støkk. Var på legevakt for sjekk for sikkerhetsskyld. Gråt er et godt tegn på at det har gått bra.

Grøss og gru :( Det er fort gjort!

20 sekunder alene er nok til at de rekker å ''finne på noe lurt''.
Her er treåringen veldig opptatt av å skulle løfte lillebror enda hun vet det ikke er lov.
Så vi kan ikke forlate henne i samme rom med han pga. at hun gjerne da vil prøve å løfte på han.
Vi har snakket MASSE om dette så håper det har nådd inn nå.

Men her om dagen klatra hu på siden av sprinkelsenga hans så den vippa! Det er fort gjort at noe skjer!
Jeg ble rimelig sint og redd for dem begge så tror og håper at hun IKKE gjør det igjen...

Ja man kan aldri vite hva de finner på. Mye armer og bein på han her. Jeg snudde ryggen til et lite øyeblikk får å låse opp døra. Nå har mini seler i vogna.

Uff, skumle greier. Og man kan jo ikke ha øynene PÅ dem hele tida. Tipper det har gått bra, men skjønner det var skremmende!

Back
Topp