kollik stol...

Hadde ikke tvilt ett sekund med å kjøpe den om jeg før en kollikk ungen til

ORIGINAL: *Plomma*

ORIGINAL: LangeFlateBrøster

Hadde ikke tvilt ett sekund med å kjøpe den om jeg før en kollikk ungen til

Du har hatt kolikkunge før?

Er det ikke slik at ved kolikk så gjør det vondt i magen?
Synes det er rart at en bråkete lyd kan være til hjelp. Virker jo ikke logiosk i det hele tatt. Jeg hadde nok kjøpt en sånn stol om jeg hadde fått en kolikk unge.

Victoria hadde kollikk de 7 første ukene hun levde.
Kjempe slitsomt, men hun sovnet hver eneste gang vi kjørte bil eller gikk med vogna.
Kombinasjonen av en monotomlyd og bevegelse roer barnet veldig, eller gjorde iallefall det her.
Vi kunne kjøre med henne i en halv time f.eks også prøve å ta henne inn i håp om at hun skulle sove litt men da våknet hun med en gang og fortsatt skrikinga.

Kjøpte tilslutt en sånn vugge fra fisher price, med bare vugging ikke monotomlyd, men da sov hun iallefall noen timer i strekk[:D]

ORIGINAL: LouisVuitton

men det finnes jo stoler som er lingnende? som lager avslappende lyder og som tilogmed vibrerer eller "husker" frem og tilbake. Vi hadde en slik og det funket fint på Angelica.

Finnes lignede men de er jo ment for "lek" ikke til å soves i på en måte.. Men ja det hjelper de også[;)]

Jeg skulle gjerne likt å vite hvor mange barn den er testet på og hvor mange det fungerte for. En syntes jeg ikke er overbevisende.

kunne ønske den var oppfunnet for lenge siden..den kunne hjulpet oss[:D] Skal uansett kjøpe dne hvis nestemann får kolikk også

ORIGINAL: * bekkibjarnoll*

kunne ønske den var oppfunnet for lenge siden..den kunne hjulpet oss[:D] Skal uansett kjøpe dne hvis nestemann får kolikk også

Er ikke sikkert den kommer i produksjon da :-)

Back
Topp