kolikk

*Tone*mamma til to*

Glad i forumet
Blir så lei meg for vesla.
hun er så utilpass hele tiden. er aldri fornøyd. hun sover mye, og de stundene hun er våken er hun urolig, og på kveldene gråter hun så sårt, tydelig vondt. var til en manuell terapaut på torsdag. det han gjorde var til stor hjelp.. men virker som det holder på og vende tilbake igjen. skal tilbake til han rett etter påske.
nora smiler litt og begynner og vil "prate", men blir ikke mye av det siden hun er så stressa og uvel.
trist og se henne slik.. gleder meg til det går over.
hun gulper en del også, og bæsjer sjeldent. annenhver dag bæsjer hun en gang, type MYE, må skifte alt av klær, for det er over alt[;)]

gutten vår og har hatt mye vondt og lutf i magen og treg avføring, vi var hos manuellterapaut to ganger å det hjalp litt, men ikkje mye så vi har vert hos soneterapaut og funnet ut at problemet her sitter i nakken og påvirker termene. var hos en annen flinkere manuellterapaut i går som kjente at han sleit med nakken bare han holdt i han, knakk og knadde å holdt han opp ned, stakkar liten skreik som bare det og tårene spruta:S må si at tårene sprta hos meg og, fikk så vont av lille gutten min:( men med et par behandlinger til hos manuell terapauten og stimulering av tarmene hos sone terapaut håper jeg han blir helt fin :) må bare gråte oss igjennom det vonde sammen :)

Back
Topp