Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ammer, har kuttet ut det meste jeg tror han kan reagere på, slikt som: brus, løk, melk, kål, kaffe.. . . Ja står snart igjen med bare vannJentene har vært veldig urolige og gråt masse, frem til de var 9 uker.. De slet veldig med mye luft i magen. Det viste seg at de har melkeallergi, så gikk over til å gi nutramigen. Nå er de blitt veldige rolige og sover mye bedre.
Gir du mm eller mme?
Vi gikk også til en ostopat som løsnet spenninger i tarmovergangene, som hjalp veldig. så anbefaler virkelig å prøve, og gir du mme så hadde jeg prøvd å bytte til nutramigen som fås kjøpt på apoteket, er mye dyrere enn vanlig mme, men er mye mildere mot magen til de små.
Jeg har kutta ut det samme som du. Bare en liten sjokoladebit i min munn, så er d skrikin i flere timer7Jeg ammer, har kuttet ut det meste jeg tror han kan reagere på, slikt som: brus, løk, melk, kål, kaffe.. . . Ja står snart igjen med bare vann
Vi har vært til manuellterapaut idag, han fant en låsnig i nakken... Og klemte og trykte hist og her, så håper virkelig det funker!
Oi skal se det er skokoladen som gjør det? Har ikke slått meg at han kan reagere på detJeg har kutta ut det samme som du. Bare en liten sjokoladebit i min munn, så er d skrikin i flere timer7