Kolikk smerter

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Noen som har hatt intense luft smerter. Fikk vondt i magen rett etter middagen. Lyn fra klar himmel. Kjentes ut som tarmene var fulle av luft og ingen ting som ville ut. Ble redd om det var noe annet galt. Hva gjorde dere med det ? Nå har smertene gitt seg og begynt å løsne og komme ut mer og mer men ble litt redd at mista jeg. Kom litt blod på papiret igjen, men stoppet etter den ene gangen . Akkurat som d var for mye press kanskje ...
Huff blir svett av dette her, er 5+3 og ikke vært hos lege ennå.

Jeg er akkurat like langt som deg og sliter veldig med magen :( Aner ikke hva jeg skal gjøre med det så følger for tips! Sist svangerskap kom jeg på føden og var så forstoppet at jeg hylte i smerter når de undersøkte meg.. Brukte over to timer med klyx for å få tømt tarmen. Så vil gjerne slippe det denne gangen og bli kvitt problemet tidligere enn fødsel[emoji14]

Jeg har også mye luftsmerter, men vet ikke hvordan jeg skal få de bort. Det går jo bort og kommer igjen, men ikke så godt når det holder på.

Har dere vært hos lege eller bestilt svangerskaps time ennå?

Stå på alle fire og skyt rompa opp i været så høyt den kan komme, så kan jeg love dere at det løsner. Luft går oppover og finner derfor veien ut :)

Jeg sliter også med det, er like langt på vei som deg. Jeg får ikke gjort noe med det, men det hjelper å ha litt trykk på magen.. Jeg ligger halvveis på magen samtidig som jeg maserier litt på magen :)

Luftsmerter her og.. For meg hjelper det st jeg legger meg ned, på høyre side.. Ellers ikke så mange råd å komme med.

Back
Topp