Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gammel er babyen din??
Vi slapp kolikk![]()
Kos deg med babyen din du og nyt det![]()
Jeg tror jeg har hørt at det gjerne kommer rundt 2 uker. Jeg leste om det da snuppa vår hadde noen heftige skriketokter på kveldstid da hun var ca 2 uker. Heldigvis varte det bare 2-3 dager ;-)Babyen nærmer seg 4 uker, og jeg lurer på om jeg snart kan senke skuldrene![]()
Ja, vi koser oss masse! Er jo så fantastisk å ha en baby som er rolig og ikke gråter hele dagen og natten![]()
Starta da han var ei veka gammalTrur du kan senke skuldrene om han ikkje viser tegn til det no
![]()
Må være veldig rart! Håper og krysser fingrene for deg <3Håper det, men tror ikke jeg klarer før ved 6 uker![]()
Med to som har hatt kolikk så er det litt uvant med en fornøyd baby. Har noen dager innimellom med gråt og uroligheter, men det må vi regne med i blant![]()
Nei, det skjønnar eg godtHåper det, men tror ikke jeg klarer før ved 6 uker![]()
Med to som har hatt kolikk så er det litt uvant med en fornøyd baby. Har noen dager innimellom med gråt og uroligheter, men det må vi regne med i blant![]()