Kolikk, når startet det?

Agnete

Forumet er livet
Jeg bare venter og venter på at babyen vår skal få kolikk. Sånn er det når jeg aldri har hatt en baby som sover og de bare har hatt vondt.
Dette har alltid begynt med engang de har kommet til verden!
Så når begynte kolikksmertene til ditt barn? :)

Gammel er babyen din??

Vi slapp kolikk :-)

Kos deg med babyen din du og nyt det :-)

Babyen nærmer seg 4 uker, og jeg lurer på om jeg snart kan senke skuldrene :D
Ja, vi koser oss masse! Er jo så fantastisk å ha en baby som er rolig og ikke gråter hele dagen og natten :)
Jeg tror jeg har hørt at det gjerne kommer rundt 2 uker. Jeg leste om det da snuppa vår hadde noen heftige skriketokter på kveldstid da hun var ca 2 uker. Heldigvis varte det bare 2-3 dager ;-)

Er det ikke 4-6 uker?

Kommer jo helt an på hva som er årsaken da.

Jeg har hatt 3 barn med kolikk, det har startet ved 2-3 ukers alderen, gruer meg veldig til nr 4 kommer, for er så redd for kolikk :/

Starta da han var ei veka gammal:) Trur du kan senke skuldrene om han ikkje viser tegn til det no:)

Håper det, men tror ikke jeg klarer før ved 6 uker :D
Med to som har hatt kolikk så er det litt uvant med en fornøyd baby. Har noen dager innimellom med gråt og uroligheter, men det må vi regne med i blant :)

Hun var veldig urolig tidlig. Men lurer på om det var mer på grunn av selve fødselen. Men vi merket bare at hun ble mer og mer urolig.

Håper det, men tror ikke jeg klarer før ved 6 uker :D
Med to som har hatt kolikk så er det litt uvant med en fornøyd baby. Har noen dager innimellom med gråt og uroligheter, men det må vi regne med i blant :)
Må være veldig rart! Håper og krysser fingrene for deg <3

Vår starta ved ca 4 uker...trodde vi hadde fått verdens roligste baby...der tok vi FEEEEEIL!!! :p

Mener jeg har hørt om noe som heter tremånederskolikk, men har ingen erfaring selv. Håper dere slipper unna denne gangen :)

Litt over 1 uke.. Nr 2 er 5 uker og ser ikke ut til å få det. Helt annerledes. Har rotetid i 4 timer på kvelden bare

Back
Topp