Kolikk?? Gå til kiropraktor!!!!

maiblomst

Gift med forumet
Jeg trodde Kristoffer hadde vondt i magen stakkar, og vi slet med lange kvelder og mye barneskrik... Det vrir seg i mammas mage når gullet har vondt!
Men vi oppsøkte kiropraktor i går, og det viste seg at det var ikke magen som var problemet, men låsning i skulderen og vond nakke etter en hard fødsel. Nå sover øyestenen min så søtt, og mamma er opplagt. Så ikke nøl med å oppsøke kiropraktor hvis du er usikker!!!! Hvis det ikke er det som plager barnet ditt, så får du iallfall utelukket det!

så bra at dåke fant ut av det!!!!! en oppg mama er jo så viktig[:D]

Så fint at de fant ut av det[:)]
Mn får jo så vondt selv når barna har det vondt.

ORIGINAL: lillea

var det ikke fælt å se på at de behandlet han??

Ånei[:)][:)][:)] Han koste seg! De er jo så forsiktige... Han smilte så hjertelig til kiropraktor-damen hehe!

ORIGINAL: maiblomst

Jeg trodde Kristoffer hadde vondt i magen stakkar, og vi slet med lange kvelder og mye barneskrik... Det vrir seg i mammas mage når gullet har vondt!
Men vi oppsøkte kiropraktor i går, og det viste seg at det var ikke magen som var problemet, men låsning i skulderen og vond nakke etter en hard fødsel. Nå sover øyestenen min så søtt, og mamma er opplagt. Så ikke nøl med å oppsøke kiropraktor hvis du er usikker!!!! Hvis det ikke er det som plager barnet ditt, så får du iallfall utelukket det!
helt enig med deg:)hatt kjempegod erfaring med kiropraktor til jenta mi oxo.

*sniker meg inn hit*  Anbefaler det samme jeg. Var hos kiro da Melinda var 11 dager. Hun var stiv i nakken og litt i ryggen. Han mannen(som igjen var en riktig hansom fyr[:)]) bare maserte henne( det var ikke det han gjorde, men det så veldig behagelig ut) Etter 2 behandlinger var det en helt ny baby.

De knekker i ryggen og sånn som de gjør med oss

Back
Topp