Svar på tråd

39+0 ❤️

Da har man nådd enda en ny uke. :love2 Huset er pyntet til påske + bursdag og vi feiret 4-årsdag i går på forskudd.✨ Ville bare at hun skulle få en skikkelig feiring i tilfelle ting skjer før bursdagen hennes på fredag. Har dog kjørt meg selv litt i grøfta. Kakebaking, gaveordning, pynting og middagslaging, hovne/vonde føtter og utmattet så det holder. Litt frustrert på mannen som ofte havner på sofaen når foreldrene mine kommer. Han er megaflink ellers, det er bare at han dropper ansvaret litt når mormora kommer i hus. Hun gjør veldig mye, men man må da likevel ta litt ansvar for div. Da havner det på meg - selv om jeg er høygravid og fødeklar. Føler meg litt bitter og sint i dag.. jeg skal liksom ta det med ro for å kanskje samle litt krefter til fødsel. Klokka viser skyhøye stressnivå og en puls på oppmot 150.

Ble en skikkelig runde gråting i morges.:sad010Bah. Men det hjalp litt. Kanskje det er et tegn på hormonforandringer ifb. med fødsel? :wacky: Har også blitt litt hoven i ansiktet og lepper i dag. Føler det begynner å bli litt tungt nå. Å komme seg opp av gulvet osv er et eget kapittel. :smiley-ashamed004 I morgen blir datteren med foreldrene mine hjem, så vi får noen dager alene. Ska prøve å virkelig slappe av!

Back
Topp