Svar på tråd

37+3 :Heartred

Nå kan det se ut som at siste runde sykdom er på tur ut døra. Og verken jeg eller mannen har merket så veldig mye, så det ser ut til at vi slapp greit unna denne runden! :salut Litt godt at det ble bhg. igjen i dag. Kveld og natt har vært verst i det siste. Prøver å sove/slappe av litt ekstra nå, men det er ikke lett, faktisk. Ellers føler jeg at alt av småting har blitt gjort her hjemme. Har fått vasket og kokt alt av pumpeutstyr. Mannen har satt inn barnesetet, vogna er redd opp, babysenga i stua er klar, og har til og med laget påskeegget til datteren klart. :knegg: Skal få pakket inn bursdagsgavene hennes snart, så de ligger klart til den 18. Men den nestingen slipper liksom ikke. Hodet mitt leter etter ting å gjøre. :shifty:

Når det gjelder kroppslige tegn, så føler jeg nesten at kynnerne har roet seg litt de siste dagene. Var dog litt løs i magen igjen i går morges, og fikk litt diarè-smerter igjen, uten at det samsvarte med dobesøket. Har planer om å prøve meg på håndmelking til helga. Kjenner jeg kvier meg litt, da jeg er litt øm fra før, og om det eventuelt starter noen kynnere. Håper bare jeg får ut noen dråper som jeg kan ta med til sykehuset. Vil ikke bli påtvunget MME på barsel igjen som sist. :bag:

Back
Topp