Svar på tråd

25+2 ❤️

Og godt nytt år! ✨

Nå går det unna! Sitter og tar glukosebelastningstest as I speak. Utrolig hvor langdryg et par timer plutselig ble. :wacky: Ble en smule uvel den første halvtimen, så jeg er spent på om prøvene er fine.

Har vært noen tøffe uker i det siste. Jula ble ikke helt som ventet, men nå begynner det forhåpentligvis å gå litt oppover, igjen. Sliter veldig med søvnen alle 3, pga. uro hos datteren. Ikke noe nytt, da det alltid har vært slik i varierende grad, men i det siste har det vært ekstra. 

Ellers venter jeg i disse dager på GU-time for måling av livmorhals. Den er ganske kort fra før (rundt 2 cm), så jeg er spent på om den holder seg denne gangen, også. Har kjent på litt tyngde når jeg bøyer meg helt ned. 

Fikk inn en liten treningsøkt i går, noe jeg er veldig fornøyd med. Har litt lyst til å starte opp med svømming, da det er liten belastning på kropp (og ev. livmorhals). Kroppen føles fortsatt bra, så jeg har lyst til å bevege meg mer - om utmattelsen håndterer det. :pompus: Føler meg også passe motivert for kostholdsendring. Håper det holder seg!

[ATTACH=full]452070[/ATTACH]

Back
Topp