Svar på tråd

13+4 :Heartred

Og vel gjennomført TUL. :happy:

Var på UL på mandag, og det kunne ikke gått bedre. Skikkelig rart å se en liten sprellende sak der inne. Fortsatt absurd at vi fikk det til igjen, og at det ser ut til at det faktisk kommer et barn til.

Kallenavn: Blåbæret :blob3

Termin23.04.25

Dager til termin: 188

Prosent fullført: 33,6 %

Neste time til JM/lege:

• OUL 25.11
  • Time hos JM 03.12

KjønnDatter tror det er en gutt, og jeg føler meg påvirket  :joyful:

Sykemeldt: 100 %

Min aktivitet: Gikk mye forrige uke, og skal prøve å få inn en liten gåtur hver dag fremover. Kom meg på mediyoga denne uka, også. 

Symptomer/plager/humørEr fortsatt oppe nesten hver natt og tisser. Kvalmen har vært helt borte i et par uker, men kom litt tilbake den uka her. Konstant vonde pupper. Fortsatt litt tom i humøret enkelte dager, og klarer ikke helt å forholde meg 100 % til graviditeten, enda. Ble litt mer virkelig etter TUL - har bare litt rare følelser for tiden. Synes nesten det er ubehagelig å få gratulasjoner, og føler meg lett overveldet av ting i hverdagen. Har også gått opp litt for mye i vekt, etter min mening. 

Cravings: Ikke noe spesielt, egentlig. Mange engangstilfeller.

Tanker om fødselen: Den lar jeg ligge, foreløpig, men fikk tatt opp en del ting på første JM-time. Hun tok meg 100 % seriøst, og vi skal sammen lage en plan, og det føles veldig godt bare det.

Innkjøpsliste: 

• Ny bagdel

Back
Topp