Svar på tråd

10+0 ❤️

Tosifrede uker, allerede!

En liten evighet siden forrige oppdatering. Formen har vært elendig de siste 5 ukene, og har atpå til vært litt nede psykisk. Derav minimal aktivitet inne på forumet. Sliter med å forholde meg til graviditeten. Det kom samtidig som formen dalte, så jeg håper det kommer seg snart. Tenkte jeg skulle prøve meg på ukesoppdateringer, inspirert av andre her inne (og fylle inn resten i morgen). :love2

Kallenavn: Blåbæret:Heartblue:Heartpink

Termin: 23.04.25

Dager til termin213

Prosent fullført24,7 %

Neste time til JM/lege: 

• blodprøver kommende tirsdag

• første jordmor-time 03.10

• TUL 12.10

KjønnIngen anelse

Sykemeldt100 %

Min aktivitet: Har virkelig vært lite aktivitet i det siste, men det har heldigvis tatt seg opp de siste dagene. Prøver meg på en tur e.l. hver dag. Er så herlig å gå i høstværet!

Symptomer/plager/humørEr oppe hver natt og tisser, og fortsatt noe kvalme, men det har heldigvis begynt å bedre seg. Ellers utmattet som vanlig og vanvittig trøtt på ettermiddagen. Har hatt noen uker med veldig dårlig form og vært nede psykisk, så alt som har hatt med graviditet å gjøre har vært en slags trigger. Har derfor ikke hatt lyst til å se på klær/utstyr eller noe som helst. Bestilte noen gravidklær før dette kom, og har ikke klart å se på de en gang. 

CravingsIkke hatt så mye spesielle cravings som har vedvart, bortsett fra stekt egg/eggerøre og melk. Ellers må kostholdet bedres asap!

Tanker om fødselenDen lar jeg ligge foreløpig

Innkjøpsliste: Vi har heldigvis det meste fra første, men noe greier blir nok listet opp etterhvert.

Back
Topp