Svar på tråd

Søndagstanker

Ble en liten oppgang på 400 g på ukas veiing, men det går helt fint. Har vært forkjølet hele uka - ville liksom aldri slippe. Heldigvis mye bedre nå, og har et håp om litt trening til uka. Har blitt et par gåturer den siste uken, i det minste. Vært nydelig vær i helgen, og vi har vært mye ute. Det er så fint nå som datteren er såpass stor at hun kan være sammen med oss når vi begge gjør ting, uten å være avhengig av oss på samme måte som før. :happy::Heartred

Ellers drømmer jeg meg litt bort om kveldene. Mye positivt angående å skulle gå gjennom denne prosessen en gang til, og ser blant annet på mammaklær på nett. Det er så mye fint! Sist var jeg sparsommelig, og skulle klare meg med noen få gravidplagg. Denne gangen har jeg lyst til å splurge litt. Det blir tross alt siste gangen. Men har også tanker som: hvor gal jeg er som frivillig tenker å gå gjennom en fødsel til. Det er egentlig helt crazy bananas i mitt hode. :bag: Man kommer uansett ikke utenom, og har jo "overlevd" en grusom og lang en fra før. Tenkte kanskje å allerede nå forberede hodet litt, ved å låne noen bøker på biblioteket. Kan vel ikke skade.

Back
Topp