Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kolibri
hehe nei det er ikke enkelt å være liten asså!
je har bedt han om å ikke dulle så fælt med henne, men han klarer ikke være bestemt om natten..sånn har det alltid vært helt fra hun ble født egentlig.
Når kommer du til Oslo??Jeg gleder meg til å se deg[:D]
Uff liker ikke at du har det slik! Bra du skal på ferie, du trenger det nok veldig[;)] Høres ut som du har nok om dagen..er dere to om morgenen/nettene eller er det du som fortsatt styrer skuta? Du kan ikke være super i alt desverre, det har jeg måttet forstå nå selv..
ORIGINAL: Lbaby
Uff liker ikke at du har det slik! Bra du skal på ferie, du trenger det nok veldig[;)] Høres ut som du har nok om dagen..er dere to om morgenen/nettene eller er det du som fortsatt styrer skuta? Du kan ikke være super i alt desverre, det har jeg måttet forstå nå selv..
Jeg som styrer skuta. Og Nora som fortsatt ikke har sovet en hel natt enda.
[>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:]
du trenger å slappe av på ferie, det er helt klart!!
[>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:]
du trenger å slappe av på ferie, det er helt klart!!
Ja, jeg trenger helt klart en ferie. Ingen tvil om det.
Så tenkte jeg at jeg og Ella kunne ta toget til Oslo en gang i høst vinter og komme på besøk. Ta et treff og kose oss. Har veldig lyst til å treffe dere, men ikke minst har jeg lyst at jentene også skal treffes. Det kan bli langvarige vennskap ut av det[:D]
Ella synger hele dagen på "hvem har skapt alle blomstene, osv." (skulle tro vi gikk i kirka hver søndag[:D]) Fikk en cd fra naboen ,kor fra oslo eller noe sånt[:D] Og når hun synger hvem har skapt alle stjernene, så synger hun stjernene på skikkelig østlandsk (heter det det[8|]), ellers kav sørlending[:D]
ORIGINAL: Athravil
Oi, Lbaby, du må passe deg for veggen! *bekymret* Ikke bra når midlertidige ting ikke blir så midlertidige likevel.
Sov godt, jenter. Skal tusle til køys med vampyrboka mi
Ja, hvordan gikk det med deg i natt, Guro? Ser det ikke ble mye søvn, men hvordan ble det med frykten, holdt den seg unna? [;)]