Kolibri!

Lbaby

Gift med forumet
Hvordan går det med deg søta?

Her er jeg ihvertfall[:D]

Off, liker ikke å være alene hjemme om kvelden..vel er ikke alene pga barna men er ikke så mye selskap i dem heller nå som de sover.
Det som er ekkelt med PTSD er at frykten bare plutselig kommer..vemmelig[>:]

Da jeg hentet vesla i bhg i dag sa hun "Nicolay begynte å gråte", jeg svarte"åå uffda" så fortsatte hun "ja han han mistet mamman og pappan sin" så sa førskolelærern at ja Nicolay begynte å gråte men han har ikke mistet mamma og pappa. OG jeg åtte gjenta for vesla at han ikke har mistet noen.
Så på vei fra bhg så vi en skolejente som gikk alene, vesla så henne først og sa "se mamma! se der! hun har mistet mamman sin!" Hvor jeg igjen måtte fortelle at hun var stor jente som kunne gå alene, men at hun sikkert var på vei hjem til mamman sin, hun har ikke mistet noen.

Uff, svært så mye vesla skal tenke på dette asså[>:]

Huff, forstår det ikke er noe greit. Jeg skal passe på deg jeg, kvelden kommer til å gå fort den.

Bare prøv å ikke tenk så mye på at du er alene, "lat" som om Nils styrer med noe i hagen f.eks og at du "leker" med jentene på babyverden[:D] 

Jeg tror det med å miste mamma og pappa, er en greie hun har fått for seg som går igjen og kanskje ikke noe hun er veldig redd for hele tiden, men som kanskje gir henne den oppmerksomheten hun vil ha?

Som du sa at Nils begynner å snakke om marerittet på natta, sånn er min mann også, og da når mamma kommer, så blir ALT helt forferdelig trist og leit.

Det er ikke bare bare å bli 3 år[:D]

hehe nei det er ikke enkelt å være liten asså!
je har bedt han om å ikke dulle så fælt med henne, men han klarer ikke være bestemt om natten..sånn har det alltid vært helt fra hun ble født egentlig.

Når kommer du til Oslo??Jeg gleder meg til å se deg[:D]

ORIGINAL: kolibri

hehe nei det er ikke enkelt å være liten asså!
je har bedt han om å ikke dulle så fælt med henne, men han klarer ikke være bestemt om natten..sånn har det alltid vært helt fra hun ble født egentlig.

Når kommer du til Oslo??Jeg gleder meg til å se deg[:D]

Ja, her fungerer han jo ikke på natten, så her går det på den berømmelige magevondten. Blir så irritert, for du ser så godt hvor mye han bygger opp rundt det. Og da kommer Ella og skal ha enda mer trøst av meg, og i løpet av 5 min så er magen god igjen[:D]

Jeg får vite idag eller i morgen om det blir reise 1 eller 8 september. Vi prøver å ordne barnevakt, for å kunne få ei uke alene sammen etter mye jobbing og slit. Så får vi se om det går i orden eller ei, hvis ikke reiser jeg nok alene.

Har det virkelig ikke greit om dagen. "Gruer" meg til å gå på jobb, for er så sliten i hodet. Dagen går i 100000 tall, møter, analyser, oppfølgning og i tillegg være supermamma[8D] Går ikke i lengden det, og nå har jeg jo holdt på sånn i ett siden jeg begynte i januar.

Så skal bli godt med en ferie, og gleder meg aller mest til starten av ferien.

Kaffe i Oslo[:D]

Ja, se hvor mye liv det er her ikveld.. BAAARE for deg, søta[:D]

Uff liker ikke at du har det slik! Bra du skal på ferie, du trenger det nok veldig[;)] Høres ut som du har nok om dagen..er dere to om morgenen/nettene eller er det du som fortsatt styrer skuta? Du kan ikke være super i alt desverre, det har jeg måttet forstå nå selv..

ORIGINAL: Lbaby

Ja, se hvor mye liv det er her ikveld.. BAAARE for deg, søta[:D]

hahaha søta sjæl[:D]

Uff liker ikke at du har det slik! Bra du skal på ferie, du trenger det nok veldig[;)] Høres ut som du har nok om dagen..er dere to om morgenen/nettene eller er det du som fortsatt styrer skuta? Du kan ikke være super i alt desverre, det har jeg måttet forstå nå selv..

Jeg som styrer skuta. Og Nora som fortsatt ikke har sovet en hel natt enda.

[>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:]
du trenger å slappe av på ferie, det er helt klart!!

Ja, jeg trenger helt klart en ferie. Ingen tvil om det.

Så tenkte jeg at jeg og Ella kunne ta toget til Oslo en gang i høst vinter og komme på besøk. Ta et treff og kose oss. Har veldig lyst til å treffe dere, men ikke minst har jeg lyst at jentene også skal treffes. Det kan bli langvarige vennskap ut av det[:D]

Ella synger hele dagen på "hvem har skapt alle blomstene, osv." (skulle tro vi gikk i kirka hver søndag[:D]) Fikk en cd fra naboen ,kor fra oslo eller noe sånt[:D] Og når hun synger hvem har skapt alle stjernene, så synger hun stjernene på skikkelig østlandsk (heter det det[8|]), ellers kav sørlending[:D]

Ja, jeg trenger helt klart en ferie. Ingen tvil om det.

Så tenkte jeg at jeg og Ella kunne ta toget til Oslo en gang i høst vinter og komme på besøk. Ta et treff og kose oss. Har veldig lyst til å treffe dere, men ikke minst har jeg lyst at jentene også skal treffes. Det kan bli langvarige vennskap ut av det[:D]

Ella synger hele dagen på "hvem har skapt alle blomstene, osv." (skulle tro vi gikk i kirka hver søndag[:D]) Fikk en cd fra naboen ,kor fra oslo eller noe sånt[:D] Og når hun synger hvem har skapt alle stjernene, så synger hun stjernene på skikkelig østlandsk (heter det det[8|]), ellers kav sørlending[:D]

hahaha da kan vesla og vesla synge kor sammen!! Her synges det dagen lang[:D][:D]
Det hadde vært så koselig vhis dere tok turen, da kunne vi fått masse tid sammen[:)] Hvis det er nå tirsdag du kommer til oslo så har jeg masse tid til deg, du kan få hele dagen om du vil[;)]

Dattere din kan jo bli den misjonæren med den sangen hahaha

Nei nå må du legge deg Line, det må jeg og..du trenger den søvnen du lan få virker det som. Sover du godt om nettene? klarer du å legge fra deg jobb og ansvar og slappe av?
Her har jeg kjøpt inn litt jenteblader og skal finne roen til natten, så håper jeg ikke det er noen hysteriske barn hos meg i natt.

Kjære Mr.BLund, la barna våre få en hel natt søvn er du snill!

Natta[:)]

legge deg du å kolibri.. sov når du kan =)
tihi
Lbaby har lyst til å møte deg også =)

Oi, Lbaby, du må passe deg for veggen! *bekymret* Ikke bra når midlertidige ting ikke blir så midlertidige likevel.

Sov godt, jenter. Skal tusle til køys med vampyrboka mi

ORIGINAL: Athravil

Oi, Lbaby, du må passe deg for veggen! *bekymret* Ikke bra når midlertidige ting ikke blir så midlertidige likevel.

Sov godt, jenter. Skal tusle til køys med vampyrboka mi

[;)] Så søt du er[:D]

Jeg har gått fra februar til nå i dobbel stilling. Begge er med store lederansvar. Den ene stillingen er nå delt inn i 3, så det sier jo litt[8D] Men nå er jeg da tilbake i min egen stilling som prosjektleder, fremdeles 2 barns mor og som da prøver å fungere som en "kone" skal.. Det fungerer heller dårlig virker det som[&o]

Så jeg trenger absolutt ferie, ingen tvil. Hadde faktisk vært deilig å reise helt alene, men vi trenger tid alene sammen som kjærester også. Og på ferie har vi det alltid bra[:D]

Kolibri: Nora våkner som regel 2-3 ganger pr natt og vi står opp kl 06-6.30. Så kan vel ikke si jeg sover godt om nettene, men de timene jeg får bruker jeg godt[8D]

Nå skal jeg lade batteriene på ferie, og så skal vi jenter bruke vinteren til å finne på noe kos[:D] 

Ja, hvordan gikk det med deg i natt, Guro? Ser det ikke ble mye søvn, men hvordan ble det med frykten, holdt den seg unna? [;)]

Ja, hvordan gikk det med deg i natt, Guro? Ser det ikke ble mye søvn, men hvordan ble det med frykten, holdt den seg unna? [;)]

ja heldigvis! i dag er den litt tilbake, fikk ikke sove da jeg skulle legge meg nedpå litt etter at N kom hjem..tullehodet mitt! Typsik når jeg er så overtrøtt.
Nå drikker jeg teen min og skal rett i seng med håp om at Theo sover godt noen timer til[;)]
Thanx snups!
Du da, fått deg noe søvn?

Tussa her....

det var da tidlig dere tok kvelden. Jeg ranglet til 2330 jeg når jeg endelig var ute av huset. Det var så deilig å bare skravle om alt mulig med jentene, spise 3 retters og kake og drikke te. Fantastisk!

Si ifra så fort du vet når du kommer da Line, håper det blir 8 september for da er jeg ledig og skjønner godt du har lyst til å dra helt alene selv om du sikkert trenger tid med kjærsten også, men det er faktisk litt godt å være alene av og til. Kanskje man trenger det og får å kjenne på savn osv? [;)]

LINE:

Jeg syns du skal reise alene jeg så kan den sløve mannen din ta seg barna litt. Stå opp med de om morgenen
så kan DU får slappe av og sove ut noen morgener
[:)][:)]

Back
Topp