Kolibri....

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Tilgi meg for jeg har syndet! [&o]

Jeg sa jo jeg skulle følge deg her på i morgen, men så kommer jeg på at det er jo i morgen jeg skal på veninnekveld [:D]. Så da løy jeg, men ikke med vilje altså.
Lbaby har jo lovet å slå følge så da får vi tro det går bra og jeg er jo i seng før du har fått lagt lillegutt omtrent [8D]

hehe jeg er kjempe glad for at du kommer deg ut på venninnekveld da Snups! Endelig kommer du deg ut i fra heimen[8D]
I dag ble bege barna lagt 19.30, syns ikke det er så ille jeg asså..så sover de til 7.30 som er helt greit hvis vi skal komme i gang med dagen. Var værre for en uke siden da de nektet å stå opp kl 8.30 og var grinete fordi jeg vekket dem[>:]

Og by the way så er jeg ikke så husredd i dag, noe skjedde i går på samtalen som gjorde meg lettere..men skal love deg at det ikke er greit når jeg sitter der og må gå igjennom angrepene så detaljert som mulig for å få dem ut av kroppen[X(] Men hvem vet hvordan morgendagen blir, jeg skal nok klare å skravle hull i hodet på Lbaby[:D]
OG jeg har kjøpt en liten sjokolade til meg og vesla som vi skal trøste oss med fordi pappan ikke er hjemme, haha vi trenger nok sikkert masse istrøst og sjokkistrøst!

Selv om vesla helt sikkert ikke trenger så masse trøst, er jeg sikker på at hun setter STOR pris på at du gjør det, hehe.
Det går nok bar, og så godt at du har det bedre i dag. Vi får håper det varer. Det er alltid godt å få ting ut av systemet selv om det er vanskelig der og da. Men det må til for å rense blomkålen vettu [;)]

Ikke vær redd, Lbaby er her og passer på deg[:D]

ORIGINAL: Lbaby

Ikke vær redd, Lbaby er her og passer på deg[:D]

hihi flott![:D]

Jeg har nok hjemmedag hele morgendagen og kvelden, så jeg kan steppe inn for Tussa[:)]

Så godt å høre at samtalene hjelper! Kan ikke forestille meg hvor tøft dette må være for deg, Kolibri *klem*

Takk Athravil[:)]
hurra for at jeg har så mange å skravle med her inne[:D]

Back
Topp