KOLIBRI

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Hvordan er det med Aida i dag? Er hun bedre? [8|]

Hei[:D]
Ja nå er hun frisk igjen..rare jenta asså[8|] spiser " masse" mat (les: fuglemat) men vi holdt henne med oss i stedet for bhg alikevel.

Når reiser dere?

Så bra, da var det sikkert bare ett lite virus på avveie. [;)]

Vi reiser lørdag tidlig morgen. Så vi leverer Sofie i Vestfold kl 11-12  og Vetle på Nesodden kl 14, blir der littegrann før vi reiser hjem. Så kommer reisefølge vårt rundt kl 17. Da blir det frossen pizza og film. Også må jeg pakke da for det har jeg ikke begynte med [:D].

Huff gruer meg til å dra fra buttegass nå altså. Eller Vetteligass som Sofie sier, hoho.

åh nok fikk til og med jeg sommerfugler i magen[:D]
så gøy med tur! husk at du kommer til å ha en super tur selv om det er litt trist å reise fra de små.

Ja vesla har nok hatt ett eller annet som ikke gikk over helt første gangen[;)]

Ja jeg vet det blir bra bare jeg kommer meg hjem igjen og vi får besøk av de vi skal reise med. Da begynner liksom ferien. Sofie er jeg vant med er borte noen dager så det går fint, værre med Gass. Han har bare vært borte 1 natt på snart 7 mnd og utenom det bare ett par timer noen få ganger. Så føler vi henger litt sammen på ett vis. [:o]

Sofie har begynt å kravle ut av sprinkelen. Jeg som trodde vi skulle kunne holde henne der til 3 års dagen. Hun gikk ut på dagen i dag, ville ikke sove. Stod opp kl 05 i dag tidlig [&:] og i kveld etter hun hadde lagt seg kom hun tuslende ned trappa. Artig! Er vel bare å kjøpe stor seng så ikke hun slår seg.

oh-oh..no-no sofie da! gruer meg til den dagen selv jeg, men her jeg ikke noen klatrer[8D]
Jeg er grisemisunnelig på turen deres!

Hva gjør du egentlig opp nå Frue???
er det ikke langt på natt for deg[8D]

Nei du skal aldri si aldri. Sofie er jo litt klatrete, men hun har faktisk ALDRI prøvd engang å komme seg ut av senga. Så vi hadde aldri trodd hun kom til å hoppe ut før vi selv valgte å bytte. [8|]

Jaaaa, det blir så deilig altså. Vi skal virkelig bare tråkke rundt i gatene, spise lenge og uforstyrret, drikke masse godt, shoppe, sove lenge, lese bøker. OMG, det blir bare helt fantastisk! Når kunne vi sist spise ett måltid i fred??? Kan ikke jeg huske [;)]

nei det er sant..dette hjalp ikke tussa, sitter her grønn i ansiktet[8D]
håper dere får den turen dere ønsker dere og at dagene virker uendelig lange!
JEg var visst masse hos bestemor da jeg var baby og todler, husker ingenting av det nå, men husker at jeg var veldig knyttet til bestemor..og det er jo bare fint[;)]

Ja si det, jeg sov vel godt i natt da ser du. [:D] Også vet jeg at jeg får sove en HEL natt igjen i morgen og det gjorde jeg også forrige natt, så da kan jeg unne meg en litt lenger kveld. Men skal køye nå altså. Greit å være i drømmeland til kl 23 synes jeg.
Vetle spiste nesten ingenting til kvelds, så kan tenkes han trenger litt mat midt på natten i natt.

Du får ikke bli altfor sen du heller, fikk du forresten shoppet noe i dag?

deilig med hele netter, Theo har ofte netter med bare ett måltid..så jeg føler meg nesten bortskjemt oft hvordan det var med vesla.

Shoppet ja! Var på ccvest og handlet masse fint høsttøy til barna..Theo har jo hoppet til strl 68 så vi trengte å fylle på litt. Og jeg trengte masse unødvendige ting som duk, lys, eggeglass(I know, kjeeempe viktig!), genser, etc[:D] deilig å ha en dag med mamma hvor vi drikker god kaffe, spiser gode retter og bruker penger på oss selv og barna.

Back
Topp