Kokt vann?

Sandra1987

Glad i forumet
Når kan jeg begynne og gi kokt avkjølt vann? Noen som gjør det viss den lille blir tørst under grøtmåltidet eks? Jeg mener bare litt for jeg ammer alltid før elker etter grøt :)
♡Prinsesse 14 juli♡

Jeg har gitt vann fra hun var ca 4 mnd. Hun klarer ikke spise opp grøten sin om hun ikke får vann ved siden av. Om hun våkner om natta får hun også bare vann nå. Men våkner sjelden lenger...

Jeg har gitt vann fra jeg begynte med grøt. Problemet er at han ikke vil ha det:-/ da bare tuller han med flaska..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg gir litt vann etter grøt:) Bare noen få skjeer med vann da han ikke liker det enda:P så får han mme på flaske etterpå hvis han vil ha:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jenta mi blir fem månder nå i jula æ hun skal få skal få vann (kokt å avkjølt) ved hvert grøtmåltid når hun begynner å spise mer grøt:) nå vill hun ikke ha mer grøt enn et par små skjeier. Er lurt å tilby vann selv om de ikke liker det så de blir vant tenker jeg ;)

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Jeg har gitt vann fra vi begynte med grøt, men jeg gir bare kaldt vann rett fra springen. Vi har jo rent vann, helsesøster sa at det ikke trengs å kokes. Hun drikker ikke så mye, men det er vel mest for å bli vant til det.

Vi gir noen skjeer med vann, øker litt etterhvert :-)

Bv forum appen ♡

Jeg gir også kaldt vann fra springen. sluttet å kose vannet for 1 mnd siden ca. Koker kun når jeg skal ha det lunket. Men han er ikke så veldig glad i vann enda...tuller med flasken her også

Skal begynne litt smått nå.
Helsesøster synes fortsatt morsmelk er best, men sa jeg kunne gi litt kokt, avkjølt vann.

Da fortsetter jeg med kokt avkjølt vann :) Hun rynker litt på nesen når hun får det :p
Ser ikke ut som det smaker så veldig godt enda, men hun må jo bli vant til det :) Jeg gir på skje og ikke flaske siden jeg ammer. Får hun flaske bare tygger hun på den fordi hun klør sånn i gommene. Flere som klør? :)
♡Prinsesse 14 juli♡

Hun har store kuler i gommene oppe og jeg tror jeg kjenner tenner i gommene nede som straks bryter igjennom. Storebror var også på hennes alder da han fikk tenner. Synes det er så artig når tennene kommer :) Blir jo litt forandret. Men dynes veldig synd på henne stakkars som klør og gjør så vondt. Hun stapper inn både smokk og fingre på en gang! Håper det verste gir seg når de bryter igjennom. Ingen av mine har vært plaget med feber under tannutbrudd heldigvis så håper hun slipper det også :)

♡Prinsesse 14 juli♡

Back
Topp