Kokkemat på døra

Lolo

Forumet er livet
Er det noen flere som benytter seg av disse matkassene man kan få levert på døra?
Vi har prøvd Godt Levert en stund og er veldig fornøyde!
lurer på å prøve Adams matkasse en periode, men det er vel gjerne omtrent det samme?
 
Vi har godt levert og er veldig fornøyde. Kjenner noen som har Adams og tror det er enklere enn godt levert. Vi har originalmenyen.
 
Vi bytter litt meny på godt levert vi da, men har noen uker nå hatt grete rohde. Veldig bra.

hva mener du med 'enklere' på Adams? Enklere mat å lage eller enklere opplegg?
 
Vi har hatt Adams en liten stund. Det var helt greit, men vi synes kanskje det var litt kjedelig. Men så er jeg veldig glad i å lage mat og eksperimentere på kjøkkenet. Så samboeren min fant ut at jeg lagde bedre mat og det ikke var noe vits å bruke penger på det. Hente vi kastet ganske mye for det ble liggende for lenge. (og du bør like kapers for det var i nesten alt)
 
Vi bytter litt meny på godt levert vi da, men har noen uker nå hatt grete rohde. Veldig bra.

hva mener du med 'enklere' på Adams? Enklere mat å lage eller enklere opplegg?
Enklere menyer, mindre råvarer, mer kjente råvarer og mindre utfordrende smaker - Basert på det jeg har sett og hørt. Tror også porsjonene er mindre.
 
Vi hadde Adam i 10 uker, var egentlig ganske fornøyd men maten ble litt for tidkrevende å lage, og lillegutt var skeptisk til nye retter hver dag. Fikk jo aldri noe han kjente igjen :p selv med barnekassa. Men vi sparte greit med penger og var deilig å alltid ha mat i kjøleskapet, så anbefales uansett. Vi skal nok ha det igjen siden :)
 
Back
Topp