Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men koker til mme? Hvorfor den ene men ikke den andre? Her koker vi vann i vannkoker, også varmer vi det i micro når vi skal ha grøt/mme.. Så er ikke noe mere pes det ene eller det andre, men om man ikke trenger koke vann til mme så kan jeg pakke bort vannkokerenKoker ikke vannet til grøt nei. Varmer bare i mikro![]()
Men hvorfor til mme?Jeg koker kun vannet til mme, har aldri kokt vannet til grøt, har varmet kaldt vann i mikro bare![]()
Her er vi motsatt, koker vann til grøt og mme, men sluttet å koke flaskene og smokkene når hun var rundt 6 mnd.. Her blir de vasket i zalo og varmt vann, noen ganger i oppvaskmaskin.Jeg har slutta å koke vann. Veit ikke om det er helt etter boka, men så lenge flasker osv er rent, så vil jeg virkelig tro at barn på 8 mnd tåler springvann![]()
Altså koker flasker, smokker og alt annet da![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Hun får ikke mmeMen koker til mme? Hvorfor den ene men ikke den andre? Her koker vi vann i vannkoker, også varmer vi det i micro når vi skal ha grøt/mme.. Så er ikke noe mere pes det ene eller det andre, men om man ikke trenger koke vann til mme så kan jeg pakke bort vannkokeren![]()
Men hvorfor til mme?
Typisk... Jeg var der igår, og skal ikke tilbake igjen før midten av desember.. Typisk at man lurer på noe når man nettop har vært hos fasitenJeg aner ikke om det er nødvendig, har bare alltid gjort det så har egentlig ikke tenkt over at jeg kanskje ikke trenger det lengrehør med helsesøster? Tenkte jeg skulle spørre om det men har ikke time før i desember
![]()
Typisk... Jeg var der igår, og skal ikke tilbake igjen før midten av desember.. Typisk at man lurer på noe når man nettop har vært hos fasiten![]()