Koketopp..

ORIGINAL: Black Beauty

ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: Black Beauty

ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: Cathrine83

Den koketoppen var jo bare dritstilig [:D] Hva koster herligheten??[:D]

Jeg vet ikke.. Jeg tror den ligger rundt 20 et sted.. Men mannen min er forhandler av de tingene der, så vi får det muligens litt rimeligere.. GJør ingenting!
Og om kjøkkenet mitt koster en halv mill gjør heller ingenting! Kjøkkenet er det rommet i huset jeg skal bruke MEST penger på! Så får alt annet komme i andre rekke. Jeg MÅ ha et kjøkken som jeg elsker! [:D]

jeg selger kjøkken og det er utrolig gøy å tegne og planlegge til folk som tenker som deg, som virkeligunner seg det de drømmer om[:)][:)][:)]

de ventilatorene har jeg foressten begynnt å kikke på i det siste, men desverre har ingen av våre leverandører det nå, de hadde en for en stund siden men trakk den tiln\bake pga.kvalitet, er det kullfilter eller normalventilasjon?

Vet du, så langt har jeg ikke kommet, at jeg vet hvilket filter som sitter i det enda..
Min mann starter som forhandler av Witt nå, så vi kommer til å kjøpe alt der... Vet at Kvänum hadde inne samme type ventilator fra Gaggenau, men at den ikke helt holdt mål. Men det er en stund siden vi var der (tror faktisk det var åpningskvelden), og det har sikkert skjedd fantastisk mye siden den gang. [:D]

Men, kjøkkeninnredning har jeg ikke bestemt.. Kanskje jeg skal komme til deg og få noen tips og triks når jeg kommer så langt? Hvor jobber du? [:)]

jeg jobber på Voss da, har ikke helt oppdatert profilen min siden jeg flyttet[;)] men jeg selger "Drømmekjøkkenet" og det er bare å stikke innom viss dere er på ski her eller på vei over fjellet til Hamar[;)][:)][:D]

Skal time det så vi kan tusle innom deg en fredag på vei over fjellet! [:D]
Ellers må du gjerne tegne et forslag til meg..

Rommet er 3,5*5 meter. Hel vegg på den som er 3,5, vinduer på HELE resten, så det blir ingen overskap.
Vil ha kjøleskuffer, tror jeg.. vasken vil jeg ha under vinduet vis a vis koketoppen, og steikeovn på den tette veggen. I hvert fall sånn jeg ser det for meg. Koketoppen skal være på en halvøy, ikke øy.
Altså, hvis du ser på bildene av huset i bloggen, så vil jeg gjerne at øyen skal stå fast i veggen under vinduet, om du skjønner...? Tenker at den kan få gå ca 3-3,5 meter ut fra vinduet.. Da blir det ikke supertrangt..

Åh, stilig!! Gleder meg nesten ikke til å se hva du foreslår, kjenner jeg.. [8D][:D]

Back
Topp