Koketopp..

Pijah

Forumet er livet
Jeg sitrer i spenning over om vi får hustegningene våre godkjent.. Vi aner ikke når det skjer, eller OM det skjer, men søknaden har nå ligget inne hos Bergen Kommune siden slutten av oktober..

Så, mens vi venter, drømmer jeg meg litt bort..

Jeg tror jeg har bestemt meg for hva slags koketopp og avtrekksvifter jeg vil ha.. Og jeg troooor kanskje mannen er enig, det er det beste av alt! [:D]

Her er i hvertfall bilde av det, litt lite, men klikk inn på linken for å se mer: http://www.witt.dk/ebook/Witt2010_DK/flash.html

er det der koketoppen?[8|]
Har aldri sett sånn før je[8D]

edit: gikk inn på linken nå.. Likte det skikkelig godt jeg!!
Gøy med noe ikke alle andre har[;)]

Oi, så stilig!![:D] Så jo utrolig praktisk ut også!

Den var skam tøff..bygde selv for 3 år siden og hadde liksom siste skrik.
Så gøy se hvordan ting utvikler seg[:D]
Den hadde jeg hatt[:D]

For å være helt ærlig så var den veldig spesiell..
Prøvde å se på linken også og jeg klarte ikke helt forestille meg det,
det der svarte lange, er det en del av koketoppen eller er det bare
bilde av viften og sånne ting? jeg er littegranne treig tror jeg [8|][8D]
Kanskje lettere om du hadde sagt litt hva slags kjøkken og benk du skal ha? [:)]

ORIGINAL: mammamilla

Kanskje lettere om du hadde sagt litt hva slags kjøkken og benk du skal ha? [:)]

Ta en titt på siste innlegget i husbloggen, der ligger bilde av benkeplaten jeg skal ha også. [:)]

Den svarte i bakkant er ventilatoren ja. Den kan heves og senkes i benken. Vet ikke om vi går for den eller en som henges i taket, men jeg syns den er kul den der.. Den blir liksom borte når man ikke bruker den. [:)]

ORIGINAL: cathkal

Den var skam tøff..bygde selv for 3 år siden og hadde liksom siste skrik.
Så gøy se hvordan ting utvikler seg[:D]
Den hadde jeg hatt[:D]

Jeg syns den er helt rå! Og så er det FEM plater, liksom.. [8D] Syns det er helt genialt jeg! Skal ha dobbel steikeovn også. Eller om jeg skal ha en vanlig steikeovn og en kombidamper kanskje..
Jeg gleder meg sånn til å bygge! [:D]

ORIGINAL: Pijah

Ta en titt på siste innlegget i husbloggen, der ligger bilde av benkeplaten jeg skal ha også. [:)]

Den svarte i bakkant er ventilatoren ja. Den kan heves og senkes i benken. Vet ikke om vi går for den eller en som henges i taket, men jeg syns den er kul den der.. Den blir liksom borte når man ikke bruker den. [:)]

What?
Slik at den kommer opp bak istedet for på toppen?
Awesome!! Likte det med platene, fordi jeg hater de
vanlige koketoppene, selv om det er plass til 4 gryter
så går det jo egentlig ikke [:'(]

Da henger jeg litt mere med tror jeg [:D] Synes det hadde
blitt så rart med de derre svarte greiene i bakgrunnen! [8D]
utrolig stilig at koketoppen er hvit - slik som benkeplaten,
alt vil jo gå i ett da [:D]

vet ikke om du skal ha kjøkkenet under benkeplaten, men vi
hadde slikt kjøkken i den leiligheten vi bygde og makan til møkk.
Det ble kladdemerker bare man pusta i samme lufta [8D] Men
det er vel bare sånn med høyglans [:D]

Først NÅ så jeg det med ventilatoren! RÅTT!!

Vanvittig stilig! [:D][:D][:D]

Den koketoppen var jo bare dritstilig [:D] Hva koster herligheten??[:D]

What?
Slik at den kommer opp bak istedet for på toppen?
Awesome!! Likte det med platene, fordi jeg hater de
vanlige koketoppene, selv om det er plass til 4 gryter
så går det jo egentlig ikke [:'(]

Da henger jeg litt mere med tror jeg [:D] Synes det hadde
blitt så rart med de derre svarte greiene i bakgrunnen! [8D]
utrolig stilig at koketoppen er hvit - slik som benkeplaten,
alt vil jo gå i ett da [:D]

vet ikke om du skal ha kjøkkenet under benkeplaten, men vi
hadde slikt kjøkken i den leiligheten vi bygde og makan til møkk.
Det ble kladdemerker bare man pusta i samme lufta [8D] Men
det er vel bare sånn med høyglans [:D]

Jaaa, den kommer opp fra benkeplaten.. Jeg syns det er kult jeg, så slipper jeg å ha en dings hengende i taket og forstyrre utsikten.. [8D]
Digger at det er fem kokeplater, og at ingen av de kommer i veien for hverandre. De skal være nedfelt i benkeplaten. Jeg troooor kanskje platene kun er i svart, men om jeg har fem svarte plater i den hvite benken min, så skjønner jo de fleste at det er kokeplatene, gjerne.. Inte vet jag.. Så lenge jeg skjønner det, er det det viktigste.. [8D]
SKal ha fulluttrekkskuffer under benkeplaten, men jeg vet ikke om kjøkkenet blir høyglans... Jeg har lyst på det, men vet liksom ikke, nettopp pga flekker og slik. Men benkeplaten skal være i matt hvit stein. Blir ikke det kjøkkenet som er på bildet, bare selve benkeplaten. Jeg liker ikke det kjøkkenet på bildet der..

ORIGINAL: Cathrine83

Jeg vet ikke.. Jeg tror den ligger rundt 20 et sted.. Men mannen min er forhandler av de tingene der, så vi får det muligens litt rimeligere.. GJør ingenting!
Og om kjøkkenet mitt koster en halv mill gjør heller ingenting! Kjøkkenet er det rommet i huset jeg skal bruke MEST penger på! Så får alt annet komme i andre rekke. Jeg MÅ ha et kjøkken som jeg elsker! [:D]

RÅ tøff, pijah[:D] Erger meg over å må strekke meg over komfyren hele tiden får å nå de bakerste, denne var jo bare kanll, også vifta da, awesome[:D]

ORIGINAL: JeanetteR

Utrolig stilig!!!! [:)] Avtrekksviften er virkelig det mest geniale jeg har sett! [:D]

Jeg heller litt mot å mene det jeg og! Eneste er at jeg tenker at det kan sette seg litt skit rundt kantene, men det bør jo litt silikon kunne løse, sånn egentlig..

Og det geniale er jo at jeg sannsynligvis ikke trenger å la det gå ut over skuffeplassen heller.. FOr vi skal sannsynligvis ha fulluttrekk på begge sider av halvøyen på kjøkkenet, og om jeg stjeler 20-30 cm gulvplass for å få plass til denne i mellom skrogene på skapene, og heller lager benkeplaten 30 cm bredere, så er det jo strålende! [:D]

Jeg vet ikke.. Jeg tror den ligger rundt 20 et sted.. Men mannen min er forhandler av de tingene der, så vi får det muligens litt rimeligere.. GJør ingenting!
Og om kjøkkenet mitt koster en halv mill gjør heller ingenting! Kjøkkenet er det rommet i huset jeg skal bruke MEST penger på! Så får alt annet komme i andre rekke. Jeg MÅ ha et kjøkken som jeg elsker! [:D]

jeg selger kjøkken og det er utrolig gøy å tegne og planlegge til folk som tenker som deg, som virkeligunner seg det de drømmer om[:)][:)][:)]

de ventilatorene har jeg foressten begynnt å kikke på i det siste, men desverre har ingen av våre leverandører det nå, de hadde en for en stund siden men trakk den tiln\bake pga.kvalitet, er det kullfilter eller normalventilasjon?

ORIGINAL: Black Beauty

jeg selger kjøkken og det er utrolig gøy å tegne og planlegge til folk som tenker som deg, som virkeligunner seg det de drømmer om[:)][:)][:)]

de ventilatorene har jeg foressten begynnt å kikke på i det siste, men desverre har ingen av våre leverandører det nå, de hadde en for en stund siden men trakk den tiln\bake pga.kvalitet, er det kullfilter eller normalventilasjon?

Vet du, så langt har jeg ikke kommet, at jeg vet hvilket filter som sitter i det enda..
Min mann starter som forhandler av Witt nå, så vi kommer til å kjøpe alt der... Vet at Kvänum hadde inne samme type ventilator fra Gaggenau, men at den ikke helt holdt mål. Men det er en stund siden vi var der (tror faktisk det var åpningskvelden), og det har sikkert skjedd fantastisk mye siden den gang. [:D]

Men, kjøkkeninnredning har jeg ikke bestemt.. Kanskje jeg skal komme til deg og få noen tips og triks når jeg kommer så langt? Hvor jobber du? [:)]

Ååå, den så stilig ut![:)]

Hvorfor visste du ikke den for et par måneder siden?[X(]

ORIGINAL: Black Beauty

Vet du, så langt har jeg ikke kommet, at jeg vet hvilket filter som sitter i det enda..
Min mann starter som forhandler av Witt nå, så vi kommer til å kjøpe alt der... Vet at Kvänum hadde inne samme type ventilator fra Gaggenau, men at den ikke helt holdt mål. Men det er en stund siden vi var der (tror faktisk det var åpningskvelden), og det har sikkert skjedd fantastisk mye siden den gang. [:D]

Men, kjøkkeninnredning har jeg ikke bestemt.. Kanskje jeg skal komme til deg og få noen tips og triks når jeg kommer så langt? Hvor jobber du? [:)]

jeg jobber på Voss da, har ikke helt oppdatert profilen min siden jeg flyttet[;)] men jeg selger "Drømmekjøkkenet" og det er bare å stikke innom viss dere er på ski her eller på vei over fjellet til Hamar[;)][:)][:D]

Back
Topp