Koker over *dagens utblåsning*

eirin2

Glad i forumet
Sikkert teit å bli sint for dette, men jeg kjenner det koker over nå jeg.
Har besøk av onkelen min, kona hans og ungen hennes.
Går bort i 3 sekunder mens kona til onkel holder Nora. Når jeg kommer tilbake hører jeg Nora begynne å rågrine, da hadde nemlig kona til onkel gitt henne sjokoladekake!

Hvem gjør sånt da? Uten å i det hele tatt spørre..
Åh. Kjenner jeg er sint..
Ikke quote, fjerner sikkert snart. Er bare så utrolig.. irritert [:-]

Hadde blitt sinna jeg også.

Jeg hadde klikka i vinkel om noen hadde gitt Oda sokoladekake eller hva som helst slags kake [:@] Det er bare feil på så mange måter!!

Kjenner jeg koker inni meg, bare jeg tenker på det [:@]
Er bare såå utrolig lei alle her og som absolutt skal
la mini smake på ting, enda vi sier nei. VI bestemmer!

Skjønner det bare ikke jeg. Var en ferdigkjøpt kake, som det kan være alt mulig rart inni.
Og hva skal nå en pitteliten baby på 5 og en halv mnd med kake?
Mamma sa at hun hadde starta å grina når hun prøvde å gi kake, men ikke nok med det - hun prøvde å gi ENDA en gang etter at hun hadde gidd første gangen.

Huff..

Kjenner jeg blir forbanna på dine vegne![:@] hadde klikka selv hvis noen hadde prøvd å dytte i N kake![:@]

Da hadde jeg blitt skuffa å sint! HATER at ikke folk kan ta hensyn til grensene til andre [:'(][:'(] De tråkker jo på meningene til foreldrene.. Det er utrolig stygt gjort!

Oi,da hadd æ blitt skikkelig forbanna!! Ka e d me folk da?!
Det e babya d e snakk om da[&:]

Skjønner godt at du ble sint [:@]
Håper du sa fra til de!!

Herregud er lyset på men ingen hjemme i hue hennes eller???
Jeg hadde klikka!!! At det går ann, SÅNT gjør man bare ikke![:@]

Hun er faktisk helt korka i huet.
Tror nok hun skjønte greia når jeg tok jentungen ut av henda hennes og storma ut.[8D]

skjønner godt du ble sint, hadd en episode me tanta til SP nå på søndag da hun først gidde han sjokoladekake også gidde han vaniljeis...[:'(][:@]

er det mulig da.. Utrolig dårlig gjort[:'(][:'(] Hadde blitt sint jeg og hadde noen gitt snuppa mi sjokoladekake[:@]

ORIGINAL: Shauri

Hadde blitt sinna jeg også.

Hva f feiler det folk da?....hvorfor er det om å gjøre å stappe i de små ting de ikke trenger....nei noen skulle strengt tatt bare hatt seg en på tyzx¤#"[:@]

Ikke bare skal man ikke gi en baby på den alderen sjokoladekake, men de første gangene snuppa skal smake på noe nytt, så er det sannelig jeg som skal gi henne det OG bestemme når det blir! Jeg hadde blitt lynende forbannet [:@][:@]

Skjønne dæ så godt! Det e utrulig kor lite enkelte folk tenke... Æ hadde blitt lynanes forbanna! [:@]

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

Kjenner jeg koker inni meg, bare jeg tenker på det [:@]
Er bare såå utrolig lei alle her og som absolutt skal
la mini smake på ting, enda vi sier nei. VI bestemmer!

Nå ble jeg "førrbanna" på dine vegne!

Vi får selv kommentarer når vi er på kaffebesøk hos folk, at det er så synd i gutten vår som ikke får smake verken krem eller kake, for han har jo såå lyst på!! [:@]
Siden jeg er full av allergi, så kan han ikke få visse mattyper før han har fylt et år, og da må vi være veldig forsiktige, er veldig snar med å fortelle folk dette, for man vet faktisk aldri!!
Var på bursdag, der ei ga sønnen sin på 4 måneder kake og sjokolade-men drakk selv ammete fordi han hadde så vondt i magen [:-][8|]

Back
Topp