koker dere

*Mecluc*

Gift med forumet
flaskene enda?

eg sluttet når hun ble 6 mnd og det er en drøm! Hiver de i oppvaskmaskinen[:)]

Nei, det har jeg slutta med[:)]

Ja det gjør jeg.
Men jeg må kjøpe nye flasker nå [:(]  Jeg aner ikke hvordan, eller hva som har skjedd. Men alle delene til flaskene utenom tuttene var inni oppvaskmaskina. Jeg satte på maskina, og når den var ferdig så var alle de hvite delene til flaskene rosa!! Skikkelig skitten, ekkel rosafarge [:'(][:'(]
Tilogmed de hvite babyskjeene var farget!

Det var en rød plastsaks inni maskina, men rart at den kunne farge så fælt... Irriterer meg no veldig!!

Så i morra må jeg handle flasker gitt!!

Jeg koker ennå. Men bruker bare flaske til å øve på å drikke vann da. [:D] Tar dere tuttene til flaskene i oppvaskmaskinen også? Jeg har puttet alt i oppvaskmaskinen, men det ender jo med at det meste snur seg under vask, og står fullt av vann når maskinen er ferdig, så da må jeg jo vaske det for hånd likevel...

ORIGINAL: hb77

Jeg koker ennå. Men bruker bare flaske til å øve på å drikke vann da. [:D] Tar dere tuttene til flaskene i oppvaskmaskinen også? Jeg har puttet alt i oppvaskmaskinen, men det ender jo med at det meste snur seg under vask, og står fullt av vann når maskinen er ferdig, så da må jeg jo vaske det for hånd likevel...

Tar ikke tuttene i maskina nei. De blir så ekle og fettete av det [&:]

ORIGINAL: FrkLettpåtå

Jeg koker ikke, men jeg vasker alt i kokende vann, hehe.. Jeg har salovann og vasker det for hånd. Gir meg ikke før det hyler av plasten når jeg drar fingeren nedover flaskene [8D]

hehe, eg måtte le [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Eg og, bruge så møye såpa at det gjør vondt å dra fingrene på plastikken [&:][&:][&:]

Nei, koge ikke någe lenger! Herligt! Eg slutta å koka når hu va 4 måneder, men kokte vannettil hu va 6 [;)]

Oppvskmaskinen funke ikkje [8D] Den tar ikkje fettet..!

Har ikke oppvaskmaskin vi. Vasker alt for hånd. Koker enda. Kan jeg slutte med det og vaske flaskene og tutene for hånd? [:)] Holder det liksom?

koker ikke flaskene, tar alt flaskeutstyr i oppvaskmaskinen, går så fint så [:)] men koker vannet han drikker, siden vi har brønnvann..

ORIGINAL: Tonemoj

Har ikke oppvaskmaskin vi. Vasker alt for hånd. Koker enda. Kan jeg slutte med det og vaske flaskene og tutene for hånd? [:)] Holder det liksom?

Det holder lenge.. ser at din snart er 7 mnd.. Flaskene trenger bare kokes frem til et halvt år [:)] når jeg vasket for hånd, mellom koking og til jeg begynte å ha det i oppvaskmaskinen, så vasket jeg med salo i kokende vann og skyllet tilslutt med iskaldt vann for å ikke få med uhumsheter fra det varme vannet [:)]

Kokte bare flaskene til han var 4 mnd her.
Og vannet slutta vi å koke når han var 5 mnd.
Er jo så mye mer lettvint nå! [:D]

ORIGINAL: Tonemoj

ja d holder!
vi sluttet å koke for lenge siden. vasker i maskinen og inimellom for hånd om d ikke blir rent.

tuttene setter jeg på hylla over glassene og setter det ringen løst over- da snur dem seg ikke. om ting blir fettete vet jeg at maskina trenger en rens. kjøper sånn maskinrens og hiver i så blir d fint og rent :)

Takk for respons alle sammen [:)] Da går vi over til vaske de for hånd [:)] Sparer både strøm og tid på det [:D]

Vil det altså sei at dere har på oppvaskemaskina kvar dag? Eller har dere mange flasker?

ORIGINAL: malihan

Vil det altså sei at dere har på oppvaskemaskina kvar dag? Eller har dere mange flasker?

Vi har nok flasker til to dager, så ca annenhver dag går maskina [:)]

Det sluttet jeg med når han var 4 mnd [:D]
Deilig å bare ta det i oppvaskmaskinen!

Jeg vasker flaskene for hånd.. Tuttene og "innmaten" får en kok i kjelen for å få de helt rene pga kriker og kroker ;)

Back
Topp