venter_spent
Gift med forumet
Til grøt og drikke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mammameg
ja det gjør jeg. helsesøster anbefalte det fram til et år, så.
ORIGINAL: bakmus
Niks, sluttet med for leenge sia :)
Alt blir varmet opp i mikro ;)
ORIGINAL: Mamma til Theo
ORIGINAL: princess_barbie
koker vannet han han brker i melken og i grøten,men ikke vannet han drikker...
Huh? Hva er logikken i det..? Da kan du jo bare slutte å koke vann til melk også da[:)]
ORIGINAL: MammanTilMarkus
ORIGINAL: Mamma til Theo
ORIGINAL: princess_barbie
koker vannet han han brker i melken og i grøten,men ikke vannet han drikker...
Huh? Hva er logikken i det..? Da kan du jo bare slutte å koke vann til melk også da[:)]
Jeg gjør også det,men det er fordi helsesøster sa det var greit og ta kaldt vann fra springen men ikke varmt...[8|] tenkte ikke der og da og spørre hvorfor men høres jo egentlig rart ut...
ORIGINAL: Rimpro
ORIGINAL: _mari_
Man skal ikke bruke varmvannet fra springen, fordi det kan inneholde bakterier o.l. fra varmtvannstank og rør. Men har da aldri hørt at man ikke skal bruke det til grøt og melk... vannet har samme temp når man blander i pulveret uansett om det er kokt på forhånd.
Her kokes ingenting lengre.
ikke barkterier nei.. det er forekomster av KOBBER i rørene til varmtvannstanken.. så man kan få kobberforgiftning om man drikker eller bruker lunket vann fra springen i mat/drikke..
men se det sånn og da " du setter ett glass vann i vinduskarmen, med ett lokk.. å lar den stå der i 1 uke".. hadde dere drukket det?? jeg hadde vertfall ikke det.. vannet i varmtvannstanken har jo også stått en stund..