ja, koker dere flaskene? jeg gjør det, kan ikke huske hvor lenge jeg gjorde det med de 2 eldste...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjorde det de 3-4 første månedene. Nå koker jeg bare tottene (slenger de i vannkokeren etter tips fra Fompen )
Trenger ikke koke lenge, når det når en viss høy temperatur så er alle bakterier dreptHørtes genialt ut å koke dei i vannkokar men min vannkokar slår seg av ganske raskt. Burde det ikkje koke litt lenger, eller er det nok med eit oppkok?
Jeg bruker også vannet til mme og grøt osv Ikke hørt den "reglen" jeg Men har brukt det siden hun kom hjem fra sykehuset og hu er frisk å fin Etter min mening så kan man ikke være for nøye med alle disse "reglene" Hadde og tatt for lang tid om jeg skulle koke vann på plata hele tiden, tungvindtJeg spør rett og slett fordi jeg ikke helt vet. Men er det ikke noe med at man ikke skal bruke vann fra vannkoker til baby pga metallplaten inni kokern? Nå bruker dere jo ikke vannet da, men ja. Sliter med alle disse "reglene" som er jeg.
Det er det jeg også har hørt/lest. Så jeg har kokt vann i panne helt frem til for kanskje noen uker siden. Da leste jeg innpå her igjen at folk har kokt vann i vannkoker siden babyene var nyfødt. Og det er sååå mye mer lettvint. Fortere gjør det ogsåJeg spør rett og slett fordi jeg ikke helt vet. Men er det ikke noe med at man ikke skal bruke vann fra vannkoker til baby pga metallplaten inni kokern? Nå bruker dere jo ikke vannet da, men ja. Sliter med alle disse "reglene" som er jeg.
Her og, koker det opp til riktig temp bare smokkene tar jeg og i vannkokerenKoker ikke flaskene lenger. Har kokt nye flasketutter frem til nå, men kommer bare til å slenge de i oppvaskmaskinen før bruk heretter.
Smokkene steriliseres i en smokkeboks
Behøver heller ikke koke opp vannet til mme lenger, kun varme det opp til 40 grader.
Får vann fra springen.
Og spiser på alt, så det er ingen fare!
Veldig mye raskere og lettere hehe..Det er det jeg også har hørt/lest. Så jeg har kokt vann i panne helt frem til for kanskje noen uker siden. Da leste jeg innpå her igjen at folk har kokt vann i vannkoker siden babyene var nyfødt. Og det er sååå mye mer lettvint. Fortere gjør det også