koke poteter på 4 min

Søøtnoos

Elsker forumet
i kveld har jeg lært og koke poteter på 4 min...for jeg har blitt slikk tupperware konsulent og i kveld var jeg på teammøte, der var det kommet ett nytt produkt som man kan koke poteter i microen me!!!! feks 4 poteter i den bollen og en spiseskje vann ferdig på 4 min!!! vakkedet bra... da er jo middagen ferdig på en to tre!!!! kjekt med all denne fine tupperwaren altså og så morsomt det er og jobbe med deet!!!

ja har en del tupperware... liker den derre quick chef'n jeg...

ORIGINAL: Tammis

Ja, dritmorsomt.. [8D]

Hihihi [;)]

jober du og md det?

ORIGINAL: Murmeldyr88

ja har en del tupperware... liker den derre quick chef'n jeg...

ja den er fin og lage banemat med og...

ORIGINAL: lille nupp

velkommen til tupperware da[:D]

takk takk:) så var det det og f¨å inn partys da....

den der potetkokeren har jeg også, men har aldri prøvd den faktisk. burde jeg kanskje det...??[:-]

ORIGINAL: theolin

den der potetkokeren har jeg også, men har aldri prøvd den faktisk. burde jeg kanskje det...??[:-]

jaaaa dt burde du!!!! man kan oxo lage saus og grønnskaer i den... oxo vips så er middagen ferdig

ORIGINAL: aleika

Men det er jo ikke så sunt å lage mat i microen, og det er veldig hardt for magen til de små...

quick cheffen er ikke mico greie, var den jg prata om og lage barnemat i:) og d er my som ikke er sunt i dag... hvis man ikke vil bruke den i micoen kan man ha suppe i den oxo!!

ORIGINAL: Mamman til leo!!

ORIGINAL: theolin

jaaaa dt burde du!!!! man kan oxo lage saus og grønnskaer i den... oxo vips så er middagen ferdig

ok, får vel prøve den en dag da...[:D]

Jeg koker også poteter i mikroen, lærte det av svigermor som har solgt tupperware[:D]

Men det er jo ikke så sunt å lage mat i microen, og det er veldig hardt for magen til de små...

quick cheffen er ikke mico greie, var den jg prata om og lage barnemat i:) og d er my som ikke er sunt i dag... hvis man ikke vil bruke den i micoen kan man ha suppe i den oxo!!

Å ja, ok... Hva er det for noe da? Da er jeg interessert[:D]
Er alt for mye som ikke er sunt idag ja, men akkurat microen er jeg litt fortiktig med når de gjelder de små..

pm sendt:)

Ja, dritmorsomt.. [8D]

Hihihi [;)]

jober du og md det?

jupp..

morsomt!!!! hvordan fikk du inn partys i førsten? sliter litt c

hmm begynte denne uken og har hatt tre partys aLT... så da går d jo greit... bare det og få inn fler....

har den e også, men e bruka den sjelden... koka potete på den gammeldagse måten e... igrunn litt teit når e har den , men e glemme at e har den når e skal koke potete,,, sjelden vi har potetmiddag også... hehe

Back
Topp