Hehe, har et lite problem her, fikk plutselig trang for å spise egg...men ikke hardkokt, men bløtkokt...ja hvor lenge må jeg koke et egg får å få det bløtkokt...har satt det på koking, derfor jeg trenger et rimelig kjapt svar...[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Sperminator*
Hehe, har et lite problem her, fikk plutselig trang for å spise egg...men ikke hardkokt, men bløtkokt...ja hvor lenge må jeg koke et egg får å få det bløtkokt...har satt det på koking, derfor jeg trenger et rimelig kjapt svar...[:D]
ORIGINAL: vevina
ORIGINAL: HøstVinterMamma
Bruker eggkoker jeg [:-] Men, stemmer nok med det Rafi sier [:)]
egg koker er genialt, da jeg fikk den tenkte jeg: hva i all hverden skal jeg med noe så unødvendig.
men den er noe av det jeg bruker mest på kjøkknet tror jeg :)
ORIGINAL: *Emma08*
oi såpass, syntes mine blir pissbløte om jeg har de i under 6 min. [:-]
du må jo virkelig like dem knallpøse bløte[:D]
Nei, men plommen var liksom litt hard, og litt bløt, vil i grunnen ikke kalle dem bløte heller...vanskelig å forklare. Men bløte var de ikke...tror heller det var fosskokingen som gjorde det...?
Nei, men plommen var liksom litt hard, og litt bløt, vil i grunnen ikke kalle dem bløte heller...vanskelig å forklare. Men bløte var de ikke...tror heller det var fosskokingen som gjorde det...?
pleier å fosskoke jeg også, kanskje det er forskjell på kjeler, hehe, vet ikke jeg[:-]
eggkoker får bli tingen tror jeg, så får du de sånn du ønsker.. slipper å stå klar med stoppeklokke også[:)]
pleier å fosskoke jeg også, kanskje det er forskjell på kjeler, hehe, vet ikke jeg[:-]
eggkoker får bli tingen tror jeg, så får du de sånn du ønsker.. slipper å stå klar med stoppeklokke også[:)]
Hehe noe gjorde jallefall susen, neste gang skal jeg koke dem i 2 min, og ta bilde av hvordan egget ser ut innvendig...[8D] Legge det ut her...hihi