Koffert eller bag ?

Melody

Forelsket i forumet
Forrige gang og denne gang har eg pakket alt i ein sånn sportsbag som man bærer.
Igrunn veldig upraktisk synes eg, ivertfall nå når eg såg så mange kofferter i fine sommerlige farger på senteret :-D
Er jo uansett ikkje eg som kommer til å bære baggen, men hadde jo vert fryktelig kjekt med ein trillekoffert i passelig størrelse å dra med seg på sjukehuset;-))
Og så er dei jo litt meir oversiktlige, enn å grave nedi ein bag på leit etter ditt og datt.

Ka har du pakket i ? bag eller koffert ?

seeee dei fine fargene ! :-D :-D

Hadde tenkt til å pakke i bag, men tror jaggu jeg skal rote frem den lille trillekofferten min :) Perfekt størrelse, hadde helt glemt at jeg hadde en sånn jeg!
Men venter en stund til med å pakke, tipper jeg pakker i førsten av juli mnd. Har jo ikke termin før 26. juli så :)

ehh ja.. bag tror jeg det blir her..

Med tanke på at jeg ikke vet hvor lite eller stort rommet mitt er og om jeg må dele skapplass med en annen jente, så velger jeg bag denne gangen også ;D

Bag. Har ikke tenkt å vvære så lenge på sykehuset.

Her blir det liten trillekoffert.. praktisk og greitemoticon

Jeg har pakket en bag som jeg skal ta med meg opp på sykehuset når jeg skal føde med ting jeg tror jeg trenger med en gang, og som kan være greit å ha med under fødselen. Og så skal jeg pakke en ekstra bag med klær til meg og den nyfødte ++ som min samboer kan hente når jeg flyttes over på pasienthotellet. Vi bor ganske nærme sykehuset så det er ikke noe problem å få hentet ting vi trenger etterhvert.

Genie skrev:
Bag. Har ikke tenkt å vvære så lenge på sykehuset.

det er det vel ingen som har planer om :-P
og koffertane kjeme jo i mange størrelser forsåvidt...

Sniker fra juni. Jeg pakka i trillekoffert. Men det var fordi jeg skulle ha ks, og det var ei venninne som skulle hente oss siden samboer ikke har lappen. Da bar venninna mi bilsetet med babyen og jeg trilla kofferten etter meg.

Klatremus Lillemann skrev:
Sniker fra juni. Jeg pakka i trillekoffert. Men det var fordi jeg skulle ha ks, og det var ei venninne som skulle hente oss siden samboer ikke har lappen. Da bar venninna mi bilsetet med babyen og jeg trilla kofferten etter meg.

Enda ein god grunn til trillekoffert! :-D Syns dei virka meir praktisk, og iallefall i ein sånn situasjon der du helst ikkje skal løfta/bæra nåkenting ? :-)
Takk for svaret :)) kjekt med å høra fra Juni folk ôg ;)

Jeg skal pakke i trillekoffert:) Den jeg kjøpte sist jeg skulle føde

Må vel pakke snart. 37+1 i dag

Hadde trillekoffert sist, men eldste guttungen skal ha den med seg på ferie, så blir vel bag denne gangen. Blir ikke jeg som skal bære den uansprett 

Jeg har eller skal pakke i trillebag så trenger en ikke å bære den :)
Ellers har jeg pakket i stelleveska til babyen :)Jeg har termin 2juli :)

Hah- trillekoffert ja. Det hadde jeg ikke tenkt på! Det hørtes jo ganske kjekt ut egentlig!

Vi skal på barselhotell og hører de ikke har ting til baby og mor der, så man må ta med det meste selv. Så baggen blir mer og mer stappfull her! Vet jo ikke str på baby, hvor mye den gulper, hvor mye melk jeg lekker osv... Mye man kan tenke over ;)

¤ Martini ¤ skrev:
Med tanke på at jeg ikke vet hvor lite eller stort rommet mitt er og om jeg må dele skapplass med en annen jente, så velger jeg bag denne gangen også ;D

Samme her:) 
Bag sist og syntes det var helt greit. Hadde minimalt med skapplass!!

Her er skapa på barsel bittesmå så blir nok å pakke det absolutt mest nødvendige i en bag. Mannen får heller svippe hjemom og hente "påfyll" om vi ser vi trenger noe mer av klær eller andre ting. Bor bare 10 min fra sykehuset så har egentlig ikke tenkt å ha med så mye...

Tina_81 skrev:
Hadde tenkt til å pakke i bag, men tror jaggu jeg skal rote frem den lille trillekofferten min :) Perfekt størrelse, hadde helt glemt at jeg hadde en sånn jeg!
Men venter en stund til med å pakke, tipper jeg pakker i førsten av juli mnd. Har jo ikke termin før 26. juli så :)

Signerer alt! Bare at jeg har termin 17.juli.

haha...hva man får seg til å tenke på. Skal si dere tenker nøye gjennom ting...hva man skal pakke i, spiller vel ikke store rollen vel. Men sikkert greit å være godt forberedt :p

Genesis skrev:
haha...hva man får seg til å tenke på. Skal si dere tenker nøye gjennom ting...hva man skal pakke i, spiller vel ikke store rollen vel. Men sikkert greit å være godt forberedt :p

Greit å holda litt liv i forumet, syns du ikkje ?? 
Ka meine du me ska skriva om som ikkje blir for dumt...?

mollee skrev:

Genesis skrev:

Greit å holda litt liv i forumet, syns du ikkje ?? 
Ka meine du me ska skriva om som ikkje blir for dumt...?

Det var da ikke sånn ment. Det var bare morsomt hva man kan få seg til å tenke på...jeg er da sånn selv. Tenker på alt mulig som egentlig bare er en bagatell :)

Back
Topp