koffer e dokk så tili oppe??

aimste

Forumet er livet
dokk andre som e her nu?
klokka e jo bare 7 [8D]
æ e våken bare fordi æ ikke fikk sov mer æ...

Fordi jeg skal på sykehuset. Kontroll av bruddet til Linnea og mulig operasjon/bytte av gips... [:o] 

jeg er som oftest alltid oppe før fuglene,jeg liker så godt å spise lage frokost til meg og min kjære sambo på morningen. også sover jeg jo litt ut på dagen,hvertfall i svangerskapet. lese avisen og kose meg ordentlig sammen med elsklingen min.[:)] må ha d bare må ha d[:D] ellers ha en strålende morning alle fugler.

Står alltid opp sammen med samboeren min selvom jeg ikke skal på jobb. Da får vi kost oss litt på morningen. Og så er jo kroppen min vant til å få mat da så ... [8D]
Og så er jeg vel egentlig et a-menneske. Men kommer nok til å sove litt i løpet av dagen.

Koselig å se at det er andre her inne da! [:)]

Skal på vekstestimering på sykehuset i dag for å sjekke om vesla vokser som hun skal. Har ikke time før 10, men med en times reisevei, rushtrafikk og mulig problemer med veien pga oversvømmelse i går, så må jeg nok reise tidlig. Og da er det bare å kjempe seg ut av søvnen i de tidlige morgentimer...

ORIGINAL: Venter datter i juli

Skal på vekstestimering på sykehuset i dag for å sjekke om vesla vokser som hun skal. Har ikke time før 10, men med en times reisevei, rushtrafikk og mulig problemer med veien pga oversvømmelse i går, så må jeg nok reise tidlig. Og da er det bare å kjempe seg ut av søvnen i de tidlige morgentimer...

Lykke til i dag da! Håper alt er som det skal!! [:)]

ORIGINAL: SuperSussi

ORIGINAL: Venter datter i juli

Lykke til i dag da! Håper alt er som det skal!! [:)]

Takk[:)]

Vi holder på å få installert varmepumpe (air condition - hurra!) nå, derfor er jeg tidlig oppe. La meg seint og har sovet dårlig i natt, så det er litt tungt, men...

Jeg våkna av vekker klokka te mannen min. kl 0620[:@] irriterede lyd.. Så fikk æ bare ik sov igjen[:'(]

Jeg får vondt i hele kroppen av å sove lenge, jeg...
Kroppen blir liksom litt lei av å sove[&:]

Back
Topp