Koffeininntak

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Uff jeg var bedre på det tidligere. Nå har jeg fått colasug.. Begrenser det jo, men særlig nå på ferie så ble det mye sånt.

-Fra appen-

Begrenser det til EN kopp kaffe om dagen :-P men "MÅ" ha min doble espresso hver morgen! Burde gå bra

Jeg har jo dager der jeg ikke drikker noe koffein, og dager der jeg drikker en til to kopper. Jeg drikker ikke hauger hver dag :P Håper det kompenserer litt. På tur ble det mye brus og sukker og koffein, er begrenset hva annet en gravid kan drikke når de andre drikker øl. Og kald cola er så deilig i varmen!

-Fra appen-

Uff jeg er sløv på dette nå når jeg er på ferie! Går mye i brus, andre dager mer enn andre, men når jeg kommer hjem er det tilbake til normalen :-)

Denne gangen har jeg vært flink. Med første mann ble det ikke opplyst om farene ved koffein og jeg drakk mye cola. Barnet ble født 18 dager over termin og var nesten 4,5 kg.

Kjører koffeinfri kaffi hjemme og vanlig kaffi ute, men kan gå ukesvis mellom hver kopp og opptil til 2-3 kopper for dagen.. drikker sjeldent brus.. Men liker godt vann med kullsyre og smak, eller sjokolademelk :happy7

Kjører koffeinfri kaffi hjemme og vanlig kaffi ute, men kan gå ukesvis mellom hver kopp og opptil til 2-3 kopper for dagen.. drikker sjeldent brus.. Men liker godt vann med kullsyre og smak, eller sjokolademelk :happy7

• Liker
Reactions: tbs
Jeg prøver så godt jeg kan å begrense koffein-inntaket.
Her er det kaffen som er verst, jeg elsker kaffe, og drikker lite brus. enkelte dager drikker jeg ikke kaffe eller noe koffeinholdig drikke i det heletatt, mens andre dager kan det fort bli 1-2 kopper kaffe.

Ja, jeg prøver. Drikke kun koffeinfri kaffe sånn at jeg kan bruke koffeinrasjonen på cola når jeg får lyst på det. Har vært på ferie i USA og der får du lett tak i koffeinfri kaffe.

Sent from my iPad using BV Forum

Liker ikke kaffe så det har jeg aldri drukket og cola drikker er jeg ikke så begeistret for heller :D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Drakk litt faris og solo i begynnelse mot kvalm men er bare faris ved middag og det er ikke hverdag heller :-) kaffe drikker jeg ikke.

Jeg drikker kaffe. 1-2 kopper om dagen. Forrige graviditet takla jeg plutselig ikke smaken, det ble skikkelig beskt og bittert.
(Og jeg er skikkelig kaffekjerring...) Men nå har jeg ingen problemer. :)

Back
Topp