Koffeinfritt!!

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Blir så lei meg, når det nesten ikke er å finne kafeer med koffeinfri kaffe :( Da må jeg i tilfelle til byen! Var innom 2 lokale kafeer, sampson og jordbærpikene i dag, og ingen hadde :(

Litt tilrettelegging hadde vært topp ;)

Jøss... Hvor bor du? Her jeg bor er det å få de stedene jeg går iallefall.

Jeg vet ikke hvor det er... Men kjipt hvis det ikke finnes koffeinfritt i nærheten uansett hvor du er!

HÆ? Har de ikke det der? Det er jo midt i Oslo...!

Du får ta deg en chai latte. Bittelitt koffein i teen, men ikke like mye :)

Hvor på Østensjø bor du? Hvis du vil si det da. :) Jeg bodde et par år på Oppsal og vi er stadigvekk på Høyenhall/Manglerud å besøker svigers :) Tok med meg sønnen deres til Trondheim da jeg flyttet hjem :P

Trodde alle hadde tilbud om koffeinfritt etterhvert jeg :-O menmen.. Kjipt :-/

Oi, så sært. Aldri spurt etter det selv, men har inntrykk av at de fleste her har det. Jordbærpikene har rett nok bare pulverkaffevarianten, men.

HÆ? Har de ikke det der? Det er jo midt i Oslo...!

Du får ta deg en chai latte. Bittelitt koffein i teen, men ikke like mye :)

Hvor på Østensjø bor du? Hvis du vil si det da. :) Jeg bodde et par år på Oppsal og vi er stadigvekk på Høyenhall/Manglerud å besøker svigers :) Tok med meg sønnen deres til Trondheim da jeg flyttet hjem :P
Oppsal :)

Oppsal er fint! Vi bodde i Kranveien. Eneste jeg hata var å gå opp den lange bakken fra banen når det var glatt. :P
Vi bor i filerveien, mot rema1000 fra kranveien! Jeg tar heller buss til tveita, eller går til oppsal t-bane! :P

Vi bor også på østensjø;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så gøy :) Da er det vel ikke umulig med en trilletur en dag? :)

Blir så lei meg, når det nesten ikke er å finne kafeer med koffeinfri kaffe :( Da må jeg i tilfelle til byen! Var innom 2 lokale kafeer, sampson og jordbærpikene i dag, og ingen hadde :(

Litt tilrettelegging hadde vært topp ;)

Pulvekaffe finnes uten koffein:)

Absolutt, trilletur må vi få til! Bor på skillet godlia/skøyenåsen ;)

Absolutt, trilletur må vi få til! Bor på skillet godlia/skøyenåsen ;)

Bor du i hus da? :)

Back
Topp