Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er all Pucca te koffeinfri? [emoji3]London-te og pucca er koffeinfriemin favoritt er klassikeren med eple og kanel. Og generelt fruktte er jo godt og koffeinfritt, bestemors frukthage er det en som heter, så den nettopp ett sted, husker jeg pleide å kjøpe den på en kaffebar, men vet ikke merket. Den var i løs vekt.
Hvor kjøper man London-te?Tror det er London teen jeg liker så godt, gikk endel av den da jeg var gravid, avhengig av noe varmt på kvelden ;-) de har både fruktsmak og diverse mint-smak og lignende (tror det var det), men jeg har kun smakt fruktteenmin favoritt er jordbær/vanilje (?), solbær og blåbær
![]()
Hvor kjøper man London-te?
Er all Pucca te koffeinfri? [emoji3]
Ikke alle er koffeinfri troooor jeg.Er all Pucca te koffeinfri? [emoji3]
Helsekost-butikker pleier å ha mange typerHvor kjøper man London-te?
JeppEr London-te koffeinfri??? Jippi!! [emoji2]
Jeg er avhengig av te. Da kan jeg kose meg med god samvitighet! [emoji4]Jeppmeget glad for det da jeg var gravid for da var jeg avhengig av noe varmt for å sovne på kvelden, og som regel hadde jeg brukt opp kaffe-kvoten min;-) det er eneste teen jeg liker (har ikke prøvd pukka og de forskjellige, men tenker på vanlige typer te man kjøper på matbutikk);-)
Det kan du:-DJeg er avhengig av te. Da kan jeg kose meg med god samvitighet! [emoji4]
Det står på pakken hvis teen er koffeinfri tror jegdet gjør det på noenhvertfall
pass på å ikke drikke te med lakrisrot hvis du vil sove, den øker blodtrykket
Takk for tips! [emoji4]Det står på pakken hvis teen er koffeinfri tror jegdet gjør det på noenhvertfall
pass på å ikke drikke te med lakrisrot hvis du vil sove, den øker blodtrykket
Bra at fruktte er så godt da! [emoji3]Generelt er det en del urtete som kan være greit å være forsiktig med, men fruktte er helt fint![]()
Hvor mye kaffe tenker dere er ok å drikke? En kopp om dagen? To?Jeppmeget glad for det da jeg var gravid for da var jeg avhengig av noe varmt for å sovne på kvelden, og som regel hadde jeg brukt opp kaffe-kvoten min;-) det er eneste teen jeg liker (har ikke prøvd pukka og de forskjellige, men tenker på vanlige typer te man kjøper på matbutikk);-)
Jeg prøvde å holde meg til maks to kopper,så ble det te restenHvor mye kaffe tenker dere er ok å drikke? En kopp om dagen? To?
Kutter dere ned på kaffe mens dere prøver eller venter dere til dere har fått bekreftet graviditet?