Koffeinfri kaffe

Bubba

Elsker forumet
Marsboerne
Noen som har byttet over til koffeinfri kaffe? Og er det noe som smaker godt? :)

Det lurer jeg også på! Men har ikke smakt det selv. Det er jo koffeinen man ikke skal ha som gravid. Så må jo være et godt alternativ.

Jeg har bare byttet kaffe ut med vann jeg. Det går helt greit det også.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

savner skikkelig den sukker frie is kaffen jeg og ikke minst pepsi max og cola zero..men etter jeg fant ut at jeg er gravid kutta jeg det helt ut... er et stort savn, men alt for at det skal gå bra med spiren :thumleft

Kutta kaffen tvert når testen lyste positiv. Drikker bare vann fra før, slutta med juice, saft og brus for noen år siden. Så savner en liten kopp kaffe til frokosten.. Det er vel ikke noe annet i koffeinfri kaffe som er farlig vel? Eller? :-)

Sendt fra appen :-)

Man kan jo drikke 1-2 kopper kaffe om dagen. Så du kan jo ta den ene koppen innimellom.

Man kan jo drikke 1-2 kopper kaffe om dagen. Så du kan jo ta den ene koppen innimellom.
Kan jo det, men livredd for å gjøre skade på den lille i magen. Fikk tak i litt koffeinfri kaffe, så da kan jeg ta en liten kopp uten å ha dårlig samvittighet :-)
Håper bare den ikke smaker helt forferdelig.. Hehe :-)

Sendt fra appen :-)

Jeg drikker en kopp vanlig kaffe innimellom og holder meg til koffeinfrie te'er:-) har koffeinfri kaffe også som jeg drikker hvis jeg føler jeg har fått nok koffein en dag, og den smaker nesten likt med vanlig kaffe:-) da jeg var gravid første gangen for to år sida så kuttet jeg alt som var "fy fy" for gravide, er ikke like streng nå men holder meg sjølsagt unna upasteuriserte oster, rå mat osv :-)

Ta deg en kopp m god samvittighet. Får håpe den smaker like godt da;) drikker ikke kaffe selv, men tar meg en kopp te i ny og ned. Har redusert inntaket av cola, men ikke kutta ut.

Nespresso sin er i hvertfall ikke god.
Ikke lyst på kaffe lengre, men drikker litt pepsimax.

Back
Topp