Koffeinfri kaffe - godt?!

• Trådstarter Trådstarter Nena89
  • Opprettet Opprettet
N

Nena89

Guest
Jeg har fått et kjempeproblem (i allefall i mitt eget hode!): Jeg tåler ikke vanlig kaffe lengre!![:(] Jeg har drukket kaffe jevnt siden jeg var 14-15, og kan vel betegnes som det vi fra oppi dalen kaller "kaffetønne", dvs at jeg drikker mye kaffe. Og i mitt tilfelle er det snakk om MYE og! Ble fort 2 liter per dag! Men nå, i sommer, da fikk jeg plutselige magesmerter hver dag i en uke. Jeg tenkte at det sikkert er bare tanta som melder sin annkomst, og at jeg plutselig hadde fått kraftigere smerter enn vanlig... Og så droppa jeg av en eller annen grunn kaffedrikkinga da det var på sitt varmeste i sommer(lå på rundt 35-40 grader i skyggen utenfor butikkdøra der jeg jobber!!). Tenkte ikke mer over dette før jeg drakk kaffe igjen, da kom de samme forbanna smertene igjen! Så nå har jeg funnet ut at det mest sannsynlig er kaffe jeg ikke tåler, for hver gang jeg drikker det, får jeg skikkelige magesmerter, det kjennes rett og slett ut som kraftige menssmerter![&o] Så dette har resultert i at jeg har måttet droppe min gode venn, kaffekoppen![:(] MEEEN så sier søstra mi det i går, at jeg skulle prøve koffeinfri kaffe, for å se om det kunne være koffeinen jeg ikke tåler. Jeg var jo skeptisk til dette, for kaffe uten koffein, hva er vitsen med det?! Så jeg spør dere da jenter, drikker noen av dere koffeinfri kaffe? Og smaker det like godt som vanlig kaffe? Jeg har kjøpt en pakke Friele koffeinfri som ligger på benken her å stirrer på meg, tenkte jeg skulle vente til i morgen med å åpne den[;)]

Jeg gjør siden jeg ammer, og sambo må alltid spørre om hva som er på kanna for han kjenner ikke forskjell[:)]. Jeg er også stordrikker til vanlig[&:]

Jeg drakk Nescafé Koffeinfri kaffe de første månedene i mitt første svangerskap, og det smakte faktisk godt! Var positivt overrasket da, siden jeg elsker kaffe! [:)]

Tusen takk for svar, jenter![:D] Da skal jeg prøve den det første jeg gjør i morra![;)]

Den frielekaffen var KJEMPEGOD!![:D] Og jeg har ikke blitt vond i magen enda, jippi![:D]

Ok, da skal jeg prøve den neste gang[:)] Og du bare for å fortelle deg det, på 3d-bildet av babyen din så ser i allefall jeg at den er veldig lik deg![:D] Lykke til videre!![:D]

Back
Topp