Koffein

Antoine

Blir kjent med forumet
Jeg drikker kanskje 3 latter (små) i løpet av dagen. Har det noe å si for om jeg blir gravid eller ikke?

Skal ikke tenke meg det skal ha mye å si...
Jeg var hekta på Cola før jeg ble gravid,men ble nå en krabat inni der![;)]

det er som star83 sier..jeg drakk både cola og kaffe før jeg ble gravid...
lykke til..
klem

Enig med dere, tviler på at det skal ha noen innvirkning! Jeg var "kaffeslave", og det klaffet for min del[:D]. Nå gleder jeg meg til å se med egene øyne hvem jeg har ruget på i 9 mnd. Kom deg ut[;)]

tull å tøys!! .....tror jeg... så leng det ikke er enorme mengder så tror jeg det skal gå bra. Har jo lest at man ikke skal få i seg så mye koffein i svangerskapet. Men hva er mye??

Ca en til to kopper kaffe om dagen er anbefalt grense..
dobbelt om det er snakk om te.. -ja, TE har faktisk også vanligvis koffein i seg [;)]

Jeg holdt meg helt unna de første 11 ukene, og så begynte jeg forsiktig med koffeinfri Cola, og så drakk jeg MYE PepsiMax neste uka for å holde kvalmen i sjakk[:'(]

nå er jeg bare kvalm og har ikke cola i huset [&:]

Tror ikke det har så mye å si...[;)]
Da jeg ble gravid med første mann var jeg cocacoliker, som det så fint heter[8|]...og jeg drakk veldig mye cola under gaviditeten og....

Heisann[:)] Jeg tror ikke det har så mye å si jeg.Noen kopper kaffe eller cola daglig skulle gå bra tror jeg.... Kaffen har faktisk noen viktige antioksidanter og har jeg hørt....[;)]

Jeg er også en cocakoliker, MÅ ha minst ett glass om dagen for å holde hodepina borte!

JEG TROR HELLER IKKE D HAR NOE Å SI.. ER OG COCACOLIKER :) OG BLE NU GRAVID RETT ETTER AT JEG SLUTTET PÅ P-PILENE

Back
Topp