koffein

Double Action

Gift med forumet
drikker dere koffeinholdige drikker?

sist var jeg var gravid var jeg helt hysterisk på dette, drakk ingenting
men så mistet vi alikevel

nå tenker jeg
- 1 kopp kaffe eller te om dagen er ok
- cola og disse drikkene er ''no go'' (men inneholder cola zero koffein?)
- sjokolade inneholder visst også koffein,
men jeg tillater meg moderate mengder i helgene
---

Jeg hadde samme opplevelse. Sluttet helt å drikka Cola Zero og var helt panisk, men mistet likevel. Denne gangen tenker jeg å ta det litt mer med ro. Rådene er å ikke overstige 2 kopper med kaffe pr dag. Tilvarende koffein i kola zero er en hel liter, så jeg tar meg et par glass kola daglig hvis jeg har lyst på det og henger meg ikke så mye opp i det...

Jeg har drukket mye kaffe de siste ukene, og igår testet jeg positivt.
Håper ikke det har gjort noen skade. Nå drikker jeg en kopp kaffe om dagen, det burde vel gå greit. Drikker uansett mye vann, er veldig tørst om dagene.

ORIGINAL: lizzie

Jeg hadde samme opplevelse. Sluttet helt å drikka Cola Zero og var helt panisk, men mistet likevel. Denne gangen tenker jeg å ta det litt mer med ro. Rådene er å ikke overstige 2 kopper med kaffe pr dag. Tilvarende koffein i kola zero er en hel liter, så jeg tar meg et par glass kola daglig hvis jeg har lyst på det og henger meg ikke så mye opp i det...

d er altså samme koffein-innhold i cola zero som i vanlig cola?

----

hadde en flase liggende - den inneholder koffein
men d står ikke hvor mye!

Jeg drikker verken kaffe eller te... brus har jeg også sluttet med, så det er jo greit. En ting mindre å bekymre seg for.. [:)]

ORIGINAL: tigereira

ORIGINAL: lizzie

d er altså samme koffein-innhold i cola zero som i vanlig cola?

----

hadde en flase liggende - den inneholder koffein
men d står ikke hvor mye!

Cola Zero inneholder samme mengde koffein. Men man kan drikke opptil en liter om dagen dersom man ikke drikker andre koffeinholdige drikker. :)

Jeg er så heldig at jeg nesten bare liker vann! Brus drikker jeg svært skjelden og kaffi er [:'(][:'(][:'(] 

Jeg husker ikke helt hvordan jeg var det første tiden med førstemann i magen, men vet jeg veldig forsiktig med kaffe, cola, og te.
Tror ikke jeg kommer til å være like streng denne gangen. Det er lov å drikke liksom, men ikke så mye hver dag. Husker ikke i farten hva de anbefaler jeg, men det er ikke nødvendig med avhold [;)]

grusomt glad i pepsi max jeg da.. så det blir nok 1 glass om dagen ca.. og 1 tekopp[:D]

Man må leve også.. så noe kan man vel unne seg[:D]

Noen som vet om det er, evt hvor mye koffein i sånn Nestea iste?

drikker ikke kaffe og skal prøve og ikke drikke så mye cola og spise så mye sjokolade...men det er vel mest fordi du legger på deg av det[:-][:D]

Back
Topp