Koffein

Vilje

Betatt av forumet
Når begynner dere å kutte koffein i forbindelse med forsøk? Før sprøytestart, ved sprøytestart eller etter uttak? Og hvor mye tillater dere dere å drikke? Jeg skal starte kort regime i slutten av juli, tenker uansett kutte ned på koffein da. Men hva med nå i forkant, bør jeg også være forsiktig nå? Min svakhet er forresten sukkerfri redbull. Blir fort en om dagen. Og en kopp te. Kaffe drikker jeg lite av, et par-tre kopper i uka kanskje.

Jeg slutta nesten helt med koffein 1 måned før innsatt sist, men nøt en kaffe ol noen få ganger innen innsettelsen. Har en ni måneder gammel datter nå, men vet jo selvfølgelig ikke om det er pga det ;) til uke 12 drakk jeg også superlite, og etter det så drakk jeg max det staten anbefaler, tror det er 200 mg om dagen.
Har FET 1 august og kjører samme greia nå, så får vi se :)

Jeg skal prøve å kutte ned på redbullen nå. Jeg tror jeg skal tillate meg et par i uka, og gå over til koffeinfri te og kaffe når jeg er hjemme. Er jeg på besøk eller ute vil jeg nok ta det jeg får, kan jo ikke bli fanatisk heeelt ennå! ;)

Jeg holder meg til 1 kopp kaffe daglig. Noen dager drikker jeg ikke kaffe i det heletatt, men aldrk mer enn en kopp per dag. Er 9+5 i dag:)

Back
Topp