Koffein..?

Carla82

Gift med forumet
Dere som ammer..Merker dere noe forskjell på babyen når dere ammer etter f.eks kaffe? Jeg tar meg en kopp hver dag, og lurer litt på om det kanskje er derfor Marcus sover lite på dagtid..[8|] Han virker litt hyper..[8|]

Jeg drikker litt mye kaffe og merker ikke noe på Marie takk og lov for jeg bare må ha noen kopper for dagen. Hun har egentlig ikke reagert på noe jeg spiser eller drikker synes jeg. [;)]

jeg må holde meg langt unna koffein..kaffe,cola går ikke..drakk 4 kopper kaffe på søndag i dåpen til venninna mi..dårlig valg..da la han seg ikke mye fint og han har vært flink veldig lenge med å legge seg,så da var han litt stressa gitt. regner med at det var kaffen...prøv uten noen dager da og se om han roer seg litt..vett jo aldri..

Åh.. jeg kan drikke litt kaffe, virker ikke som han blir hyper av det, bare vondt i magen hvis jeg drikker mye... Men ellers tåler han ikke mye av mat.. så har blitt kreativ på "mat uten smak" som jeg kaller det.. Jeg er vant til å spise MYE sterk mat, så det er vel at det ble vel sterkt...

Back
Topp