Koffein i kaffekapsler

Hattifnatt♡

Forumet er livet
Marshmallows 2022
Påskeliljene 2022 ❤️
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Noen som vet hvor mye koffein det er i Dolce gusto sine kapsler? Drikker for det meste americano eller lungo. Står ingenting på pakken, og har søkt i vei uten å finne noe svar.. hilsen en som vil drikke mest mulig kaffe, men være innenfor anbefalt inntak :)

Noen som vet hvor mye koffein det er i Dolce gusto sine kapsler? Drikker for det meste americano eller lungo. Står ingenting på pakken, og har søkt i vei uten å finne noe svar.. hilsen en som vil drikke mest mulig kaffe, men være innenfor anbefalt inntak :)

Jeg drikker også Dolce gusto, men mest kaffe latte. Jeg har én til dagen og én koffeinfri som jeg bestilte på nettet. Men ettersom jeg søkte opp går det egentlig an å ha to til dagen.. :-)

Jeg drikker også Dolce gusto, men mest kaffe latte. Jeg har én til dagen og én koffeinfri som jeg bestilte på nettet. Men ettersom jeg søkte opp går det egentlig an å ha to til dagen.. :)
Jeg har Nespresso vuerto og kjøper koffeinfri kapsler :)

Takk for tips! Har drukket to kopper og det funker egentlig bra. Men kanskje jeg kjøper koffeinfri også for å ha for kosen sin del :)

Back
Topp