kofein...

Lykke!

Forumet er livet
Er det noen av dere som drikker kaffe og ammer? Jeg drikker jo pepsi max å det har gått helt fint... men i dag var vi i bursdag på et sånt leke land å da hadde  verten kjøpt kaffe til meg  så tenkte at en kopp ikke gjorde stort...men fy i kveld er hun helt bajas....bare hyler og ynker seg...ble så desperat at jeg laget en flaske med mme...men det skulle hun ikke ha nei...for jeg trodde hun var sulten[:@][:@][:@] noen andre som drikker kaffe og ammer???

når æ amma å drakk koffein så nle ho helt propell... så d kan være lurt å ikke drikk så alt får my iallefall...

Ingen problem med det her, men holder meg til maks to kopper pr dag. Drakk også kaffe under svangerskapet.

Takk for svar merker at jeg begynner å bli noe amper her.... Tanker raser igjennom hode på meg...sukkervann???? kansje det hjelper....gubben skal hoppe i loppekassa og jeg skal sitte her med sara som skriker og ynker seg...tror nok hun har vondt i magen for hun er helt stiv og trekker bena sammen når hun griner....akkurat nå ligger hun i vogna og jeg håper ole lukke øye kommer.......Hun gråter ikke nå da[:D]....men nå....[:@]

[:)]Jeg har drukket kaffe i hele svangerskapet ,og drikker to-tre kopper for dagen nå også(kopper!-ikke store krus..[:D]) Har ikke merket at det gjør noe,han er vel vant til det[8|]  Men fant ut i går at å spise store mengder med barbeque saus ikke er smart....

jeg drakk heller ikke kaffe under svangerskapet- klarte det rett og slett ikke..Men nå har jeg lyst på en god kopp kaffe igjen..Men i går drakk jeg tre kopper kaffe- og lillepia ville ikke roe seg på kvelden..Tror det var kaffen som gjorde det- har ikke drukket noe i dag- så får vi se i kveld. Cola light har gått bra da.

Drikker ikke kaffe jeg,men jeg drikker masse pepsi max-og Linea reagerer HELDIGVIS ikke på det[:D]

vel- drakk ikke kaffe i går- og ho sov fra kl.23 til 06.30 !!!!!så synd jeg ikke la meg tidlig..kom meg ikke i seng før i 2 tia...typisk..Spennende å se i natt..

Forresten: koffein fri kaffe må jo gå ann ...skal prøve det jeg--

Back
Topp