koder til norge.no

Trillemor82

Forumet er livet
og andre offentlige instanser... hvor kan jeg få tak i det? jeg har tastet så mange ganger feil.. og aner ikke hvor jeg skal henvende meg for å få åpnet opp... eventuelt laget ny engangskode selv etc.. jeg er helt grønn på dette området her.. og det haster litt.., [&:]

Trodde den sto på selvangivelsen jeg? Ellers kan det kanskje bestilles nye på skatteetaten sine sider? Nei, du spør nok feil person, jeg har aldri vært inne på sidene der jeg

men jeg husker det kom i posten sånn kodeark som skulle brukes.. også lagde jeg egentlig en kode slik at jeg fikk tilsendt kode på mobil for å logge på... syns det er lettere... men nå er det sperret.. og dette gjelder lånekassen, fastlegesiden etc.... hmm.. men prøver skatteetaten![:)]

fant det.. skattetetan.no.. flott altså.. at jeg ikke klarte å tenke på det på egenhånd.. :P

takk lenemor!! du var til god hjelp![:D]

wow - her trodde jeg ikke jeg var mye til hjelp - godt å se at hodet mitt fremdeles er skrudd på rett.... 

ORIGINAL: lenemor

wow - her trodde jeg ikke jeg var mye til hjelp - godt å se at hodet mitt fremdeles er skrudd på rett.... 

du er alltid til hjelp lenemor![:D][:D][:D]

Back
Topp