kobberspiral

~FrkNovember~

Gift med forumet
Når kan man sette inn den etter fødsel? Hvor lenge kan den sitte?

Er DU fornøyd med kobberspiralen?[;)]

Jeg satte den inn da jeg var på 6 ukers kontroll. Du kan ha den i 5 år før den må taes ut. Jeg er kjempe fornøyd[:)]

satte inn 8 uker etter forrige fødsel, men jeg blødde så masse under mens med den i, så tok den ut 5 mnd etterpå[&:] 

ORIGINAL: gira

satte inn 8 uker etter forrige fødsel, men jeg blødde så masse under mens med den i, så tok den ut 5 mnd etterpå[&:] 

Huff da[&:] Ble det vondere mens enn vanlig også? Fikk du mens til vanlig tid hver mnd?

Vet ikke når du kan sette den inn. Jeg satte den inn 6 mnd etter fødsel. Er det beste prevansjonsmiddelet jeg har prøvd og skal ha det for alltid (når jeg ikke vil ha barn). Eneste minuset var at mine allerede heftige blødninger ble helt sinnsyke! Blødde ut en rosa tampong pluss et nattbind fra Always mellom kl 7 og kl 11.

ORIGINAL: ~FrkNovember~

ORIGINAL: gira

Huff da[&:] Ble det vondere mens enn vanlig også? Fikk du mens til vanlig tid hver mnd?

ja den var vondere i starten også[:'(] Men mens kom til samme tid hver mnd, og det var jo greit[;)]
Men blødde gjennom tamponger og bind over mange dager, så det ble så plagsomt at jeg tok den ut............nå skal det sies at min vanlige mens har vært smertefri og lite blødninger i to-tre dager[:)]

Jeg har hatt for noen år siden - hadde ingen smerter før eller under mensen, men kraftige blødninger som varte i 2 uker - så jeg skal aldri ha det mer.

jeg satt inn når minste var 3 mnd.. fikk ikje igjen mens før no når 13,5 mnd etter fødselen..

før sisste svsk blødde jeg noe j... så frykta litt denne føste mnsen da men blødde ikkje noe mer en før, hadde heller ingen smerter .. håper det fortsetter slik...

så hittil er jeg veldig fornøyd

Back
Topp