kobberspiral

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
tok det lang tid fra dere tok den ut til dere ble gravide??
hadde dere mye sex?

Kobberspiral skal ikke påvirke reproduksjonen etter at den er tatt ut. Den er en fysisk innretning som hindrer graviditet.

Jeg har ingen planer om å teste dette selv, men i utgangspunktet kan du altså ta den ut på tirsdag og bli gravid på onsdag.

Hoppet av i svingen i ca 6 mnd etter vi tok den ut. Deretter satt babyen på pp2 [emoji4]

Vi måtte ha ivf etter kobberspiral, 2,5 år med prøving. Men det var nok ikke pga den altså!

:)

Vi måtte ha ivf etter kobberspiral, 2,5 år med prøving. Men det var nok ikke pga den altså!

Vi måtte også det!! Hadde en gutt fra før som kom på pp3 eller pp4. Lillesøster kom først på ved ivf, 4,5 år etter vi tok ut kobberspiral (4 SA og 1 Exu på den tiden). Kjenner jeg har LITT betenkeligheter til kobberspiral pga det, selv om det ikke skal ha noen betydning. Hva tenker du?

Vi måtte også det!! Hadde en gutt fra før som kom på pp3 eller pp4. Lillesøster kom først på ved ivf, 4,5 år etter vi tok ut kobberspiral (4 SA og 1 Exu på den tiden). Kjenner jeg har LITT betenkeligheter til kobberspiral pga det, selv om det ikke skal ha noen betydning. Hva tenker du?

Storesøster ble til på P-piller, så vi ble litt overrasket over at det plutselig skulle være så vanskelig med nr to. Men tviler på at kobberspiralen hadde noe med det å gjøre. Men jeg skal aldri ha det igjen, men det er kun pga kraftige blødninger ved mens.

Tok 3,5 år etter jeg tok den ut, men hadde ingenting med spiralen å gjøre.

Back
Topp