Kobberspiral- AU!!!

TuttiFrua

Glad i forumet
Var på 6-ukers kontroll i dag og bestemte meg der og da får å få satt inn kobberspiral for det hadde legen tilgjengelig. Men fy for noe smerter jeg har i etterkant. Skikkelige menssmerter med murring helt ned til kneet på høyre side og jeg er litt småkvalm av det. Skal det fortsette sånn noen dager, er det ikke lenge den blir der for å si det sånn... noen med lik erfaring eller er det ikke normalt å ha så vondt?

hørtes ikke noe godt ut! håper det bedrer seg!

hmm, har bare hatt hormonspiral og da kjente jeg vel egentlig ingenting. Vet om en som satte inn spiral som ikke hadde født før hun fikk kjempevondt der og da helt ned til knærne beskrev hun det og som, men tror det gikk over rimelig fort.

Men troooor jeg har hørt at man kna kjenne litt murringer en dag eller to, men skal ikke være så vondt som du beskriver lenge etter at den er satt inn, bare akuratt når man setter den inn kan det kjennes slik tror jeg. Kanskje ringe legen og spørre om det er vanlig?

Jeg satt inn kobberspiral på 6-ukerskontrollen etter forrige fødsel, men kan ikke huske at det gjorde så vondt....tror ihvertfall ikke det varer lenge. Ta ett par paracet så går det sikkert snart over :) God bedring!

Joda, det ga seg heldigvis over natten. Men fy så vondt! Kjentes nesten ut som rier....

TuttiFrua skrev:
Joda, det ga seg heldigvis over natten. Men fy så vondt! Kjentes nesten ut som rier....

uff, nå gruer jeg meg i hvertfall til å ta hormonspiralen : / 

Back
Topp