Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vurderer å sette inn det..juuli skrev:
Noen som har erfaringer å komme med?
Leser at 1-2 av hundre kvinner blir gravide med kobber spiral.. Noen som har blitt det?
Synes den var smertefri å sette inn, kjente bare piiittelitt ubehag.
MEN, vi har hatt litt trøbbel i ettertid. Måtte inn og klippe den kortere, da han ofte kjente strengene her i huset. Nå kjenner han de kun når livmora mi er litt lavere enn ellers..
Utenom -den- biten er jeg veldig fornøyd. Har sterkere blødninger, men ikke sånn at det er problematisk. Mensen har en tendens til å komme fra hver 3-4 uke, den varierer litt på meg, og varer, desverre synes jeg, to-tre dager lengere enn før, dvs en uke tilsammen.
Alt i alt er jeg veldig fornøyd, selv om min kjære mor fikk siste ungen når hun brukte kobberspiral;)
Jeg digget det!!! Men da jeg hadde født mitt andre barn, og ville sette inn en ny, sa legen at det ikke var riktig prevensjon om man var ferdig med barn. Hun sa at nyere forskning viste at opp til 40% ble gravid på den. så jeg har ikke turt å bruke det etter det... Ikke var den til salgs på apotekene her heller, for den var så usikker. Liker ikke!!!Fru Riskorn skrev: