Ko er lei seg (?)..

VestMamma

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Han har den siste uken vert veldig sint og trassete og umulig rett og slett..
Så spurte de sambo når han henta KO i barnehagen i dag om han har vert sur og sån hjemme for han hadde vert det i barnehagen et par dager nå, sambo sa ja, så sa spurte hu om det kunne ver for han savner barnehage-bestevennen sin som slutta i barnehagen sist fredag..
Jeg hadde ikke tenkt på det men det kan jo være derfor han er sån ?
Han og denne gutten har vert bestenner siden dagen de begynte i barnehagen og de 2 har holdt sammen hele tide, de lekte stortsett bare med hverandre når de var inne..

Eeeeeller kan det bare være trass som begynner nå [:'(]

Stakkars... Kan høres ut som han er lei seg og savner bestevennen sin ja. Har han flyttet langt vekk? Kanskje dere kan dra og besøke han?

ORIGINAL: MammanTeOlai

Stakkars... Kan høres ut som han er lei seg og savner bestevennen sin ja. Har han flyttet langt vekk? Kanskje dere kan dra og besøke han?

Der har flytta litt utenfor Haugesund, ca 40 min for oss og kjøre.. Kunne godt ha besøkt de, men vi "kjenner" de ikkje, de levere og henter på andre tider en oss så vi har kansje bare møtt på foreldrene hans 2-3 ganger..
Så vett ikkje eg om det blir dumt å kontake de ?

ORIGINAL: MinKO

ORIGINAL: MammanTeOlai

Der har flytta litt utenfor Haugesund, ca 40 min for oss og kjøre.. Kunne godt ha besøkt de, men vi "kjenner" de ikkje, de levere og henter på andre tider en oss så vi har kansje bare møtt på foreldrene hans 2-3 ganger..
Så vett ikkje eg om det blir dumt å kontake de ?

Kanskje de også har en gutt som er lei seg, og lurer på det samme. [:)] Men jeg skjønner jo at det ikke er så enkelt å bare kontakte dem da siden dere ikke kjenner dem.

Vil nok tro det kan være en reaksjon på at kompisen har sluttet.
Trass er mer sånn som skjer på hjemmebane, og de er engler i bhg[&:][;)]

Har kanskje å prøvd å ta kontakt med dem, selvom dere ikke kjenner de. Kan være som mammatilolai sier at de også har en neffor gutt[&o]

Er ikke lett å være liten

Back
Topp