Knute på livmoren

Jeg blødde kraftig når jeg va i uke 7. Var helt sikker på at jeg spontanaborterte. På ultralyd sa de at det var en muskelknute inni livmoren som hadde sprukket. Var det en sånn knute du tenkte på?
 
Jeg blødde kraftig når jeg va i uke 7. Var helt sikker på at jeg spontanaborterte. På ultralyd sa de at det var en muskelknute inni livmoren som hadde sprukket. Var det en sånn knute du tenkte på?

Oi, det må ha vært skremmende.

Jeg var på ultralyd for første gang i går, da fikk jeg beskjed om at jeg hadde knute på livmoren som gjorde at det var vanskelig å se hele babyen.

Dem sa liksom ikke så mye om den
 
Nei, det har jeg ikke hatt.. Håper alt går bra :)
 
Jeg har fire relativt store myomer på utsiden av livmor, en bak og tre foran. De har ikke vært plagsomme før forrige uke, begynner nå å ta stor plass. Føler det ser ut som jeg er i uke 30 (Er uke 14). Har fått beskjed om at det ikke er farlig, og at baby har det bra, så har bestemt meg for å høre på de som har greie på det.
 
Jeg har. Den ble oppdaget første gang på rutinesjekk i oktober, og så ble den litt større ifm graviditet i desember, før den krympet og faktisk ble mindre enn i oktober da jeg spontanaborterte i januar. Veldig fascinerende.

Den hadde vokst litt igjen i september, da jeg var i uke 10. På tidlig ultralyd i dag hadde den bare beholdt størrelsen, og ikke vokst noe som helst på fire uker.

Min sitter på «toppen» av livmoren, i veggen, og er derfor ikke i veien for barnet :)
 
*sniker fra desember*

Ble oppdaget under IVF-behandling, og alle leger har reagert under alle UL jeg har vært gjennom Undr breva deling og graviditet.
På privat UL i 15+6 fikk jeg beskjed om at den var på størrelse med en lime 5x6cm ca. Pg har ligget ganske nært utgangen, og evnt en risk for problem under vaginal fødsel. Ved vekstkontroll i uke 28 var det nemas problemas, legen fant den ikke engang selv om hun leita som f! Mulig baby var helt i veien.
Så ikke urolig her:)
 
Back
Topp