Var på ultralyd i dag og der fikk jeg bekreftet at intuisjonen min skal jeg stole på. Jeg hadde en liten mistanke om at det kanskje ikke var liv inni der, men jeg hadde egentlig ingen tegn til at det ikke skulle være det så det var nok bare magefølelsen… da jeg kom inn til gynekologen og hun startet undersøkelsen så sier hun med svak stemme:» den var litt liten den her…» og fant heller ingen hjerterytme ;-( den ble målt til å være ca 8+ uker. Jeg skulle vært 9+1 i dag. Ingen blødninger eller noen ting som skulle tilsi at noe hadde gått galt. Brøt fullstendig sammen da jeg kom hjem. Nå sitter jeg og venter på at cytotecen skal begynne å virke og kjenner jeg gruer meg til de neste timene. Har vært igjennom MA en gang før også.. men da kom det litt gammelt blod som gjorde at jeg dro på tidlig ul. Jeg har grått meg tom for tårer for en stund nå, men kommer sikkert et par runder til.
samtidig så er det godt å ha en liten fin fyr på 1,5 år rundt meg som får meg på litt andre tanker samtidig som det er helt forferdelig på samme tid.
Jeg ønsker dere alle sammen lykke til og håper dere kommer dere helt til termin
god klem til dere alle
samtidig så er det godt å ha en liten fin fyr på 1,5 år rundt meg som får meg på litt andre tanker samtidig som det er helt forferdelig på samme tid.
Jeg ønsker dere alle sammen lykke til og håper dere kommer dere helt til termin
god klem til dere alle