Knust

Neya

Forelsket i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Var på ultralyd i dag og der fikk jeg bekreftet at intuisjonen min skal jeg stole på. Jeg hadde en liten mistanke om at det kanskje ikke var liv inni der, men jeg hadde egentlig ingen tegn til at det ikke skulle være det så det var nok bare magefølelsen… da jeg kom inn til gynekologen og hun startet undersøkelsen så sier hun med svak stemme:» den var litt liten den her…» og fant heller ingen hjerterytme ;-( den ble målt til å være ca 8+ uker. Jeg skulle vært 9+1 i dag. Ingen blødninger eller noen ting som skulle tilsi at noe hadde gått galt. Brøt fullstendig sammen da jeg kom hjem. Nå sitter jeg og venter på at cytotecen skal begynne å virke og kjenner jeg gruer meg til de neste timene. Har vært igjennom MA en gang før også.. men da kom det litt gammelt blod som gjorde at jeg dro på tidlig ul. Jeg har grått meg tom for tårer for en stund nå, men kommer sikkert et par runder til.

samtidig så er det godt å ha en liten fin fyr på 1,5 år rundt meg som får meg på litt andre tanker samtidig som det er helt forferdelig på samme tid.

Jeg ønsker dere alle sammen lykke til og håper dere kommer dere helt til termin:Heartbigred

god klem til dere alle:Heartred

❤️

Hjerteskjærende å lese:( Vet så altfor godt hva du går gjennom nå. Har opplevd akkurat det samme flere ganger der det ikke har vært et eneste tegn som skulle tilsi at noe var galt. Tilogmed hcg nivåene steg akkurat slik de skulle. Men er jo dessverre det som ofte er med MA, at kroppen ikke har forstått at det har gått galt og derfor fortsetter forløpet som om alt var normalt.

Sender deg styrkeklemmer og ønsker deg masse lykke til videre:Heartred Du må bare skrive her hvis det er noe du lurer på ang det du skal gjennom nå.

Hjerteskjærende å lese:( Vet så altfor godt hva du går gjennom nå. Har opplevd akkurat det samme flere ganger der det ikke har vært et eneste tegn som skulle tilsi at noe var galt. Tilogmed hcg nivåene steg akkurat slik de skulle. Men er jo dessverre det som ofte er med MA, at kroppen ikke har forstått at det har gått galt og derfor fortsetter forløpet som om alt var normalt.

Sender deg styrkeklemmer og ønsker deg masse lykke til videre:Heartred Du må bare skrive her hvis det er noe du lurer på ang det du skal gjennom nå.

Takk for gode ord.❤️ Jeg har vært gjennom dette før jeg også. Har 3 spontanaborter og 2 MA nå så ja.. man skal ikke kimse av intuisjonen. Den var riktig og jeg er glad jeg bestemte meg for å ta en tidlig ul. Men MA er en opplevelse jeg ikke unner noen. Føles så utrolig urettferdig selv om jeg vet at slike ting skjer for en grunn, men at kroppen ikke oppfatter det. Vondt gjør det, men vi kommer oss videre. ❤️ Håper bare dette går fort og greit. Vil bare bli ferdig nå.

Takk for gode ord.❤️ Jeg har vært gjennom dette før jeg også. Har 3 spontanaborter og 2 MA nå så ja.. man skal ikke kimse av intuisjonen. Den var riktig og jeg er glad jeg bestemte meg for å ta en tidlig ul. Men MA er en opplevelse jeg ikke unner noen. Føles så utrolig urettferdig selv om jeg vet at slike ting skjer for en grunn, men at kroppen ikke oppfatter det. Vondt gjør det, men vi kommer oss videre. ❤️ Håper bare dette går fort og greit. Vil bare bli ferdig nå.

Så utrolig urettferdig og trist :( sender deg mange gode tanker og klemmer!

Hvorfor tror du magefølelsen din var slik? Er det noe du har kjent på eller ikke kjent på som har fått deg til å tenke det ikke gikk bra?

Så utrolig urettferdig og trist :( sender deg mange gode tanker og klemmer!

Hvorfor tror du magefølelsen din var slik? Er det noe du har kjent på eller ikke kjent på som har fått deg til å tenke det ikke gikk bra?

Tusen takk fine du❤️
vanskelig å sette fingeren på det, men jeg har bestandig kjent en liten «bump» nederst på magen rundt disse ukene tidligere. Har 3 barn fra før. Jeg hadde skrevet ned dette da jeg gikk med nr 3 og dette fikk meg til å tenke at enten var jeg kanskje ikke kommet like langt eller at ting var litt annerledes. Jeg prøvde å ikke henge meg for mye opp i det for alle svangerskap er forskjellige, men så ble det som jeg tenkte da.

ser ut som at jeg må ta en cytoteckur til siden jeg blør veldig lite og ikke føler det er kommet ut.

Føler med deg❤️ helt utrolig med disse magefølelsen(e). Hadde det helt likt i august. Oppsøkte privat gyn for UL pga en intuisjon om at det ikke var liv laga. Jeg var faktisk så sikker at jeg ikke gadd å se opp på ultralydskjermen en gang- og det ble konstantert tom fostersekk. Absolutt ingen fysiske tegn som skulle tilsi at det ikke gikk. Så selv om det er vondt så får vi prøve å «takke» litt for at vi også har en intuisjon som kan «guide» en litt inniblant- for hvis ikke hadde man jo kanskje gått enda lengre i uvisshet. lykke til videre ❤️

Føler med deg❤️ helt utrolig med disse magefølelsen(e). Hadde det helt likt i august. Oppsøkte privat gyn for UL pga en intuisjon om at det ikke var liv laga. Jeg var faktisk så sikker at jeg ikke gadd å se opp på ultralydskjermen en gang- og det ble konstantert tom fostersekk. Absolutt ingen fysiske tegn som skulle tilsi at det ikke gikk. Så selv om det er vondt så får vi prøve å «takke» litt for at vi også har en intuisjon som kan «guide» en litt inniblant- for hvis ikke hadde man jo kanskje gått enda lengre i uvisshet. lykke til videre ❤️

Takk for støttende ord❤️ Jeg tenker nok helt likt. Og jeg er så glad for intuisjonen som gjorde at jeg dro på ul da jeg gjorde. Hadde vært mye verre å kommet på ul i uke 13 som jeg var oppsatt på og oppdaget at det ikke var noe liv der. Og jeg tenker at det er en mening med alt, både på godt og vondt og tror nok man kommer styrket ut på andre siden. Man skal jo lære litt, både om seg selv, og de rundt seg ved slike opplevelser. Selv om man kanskje ikke ser det umiddelbart..

Trist å høre at du har hatt samme opplevelse. ❤️ Det som er så fint er at her inne får man mye støtte og gode ord. Så får man håpe at spiren sitter en annen gang. ❤️

Back
Topp